Nogen der kan forklare det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2017

BRFN

Hej allesammen. Jeg håber virkelig der er nogen der har prøvet noget lignende, eller kan forklare det... 

Jeg er 3+5 og har taget to tests i dag. Den ene fik en svag, lyserød streg, som min kæreste også kunne se, men efter et minuts tid eller lignende forsvandt den igen? Testen var mest tydelig i toppen, men der var uden tvivl et eller andet... 

Her til til eftermiddags tog jeg så sådan en "strips" graviditetstest, hvor der kom en ekstra streg - problemet er bare at stregen kom oppe i det stykke hvor testen "går op" og ligesom bliver "tykkere" - stregen er på den rigtige side af kontrolstregen, men jeg tror umiddelbart ikke at stregen er præcis det sted, hvor en teststreg normalt dukker op? 

Jeg har billeder fra testen jeg tog i eftermiddags. Testen fra i morges som fik en svag streg nåede jeg desværre ikke at få et billede af, da min kæreste og jeg stod og snakkede, og den var forsvundet da vi ville tage et billede. Billederne ligger i mit galleri. 

Er der nogen der kan forklare det mystiske fænomen? På forhånd mange tak! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2017

Anonym

Når stregen ikke sidder hvor stregen skal, så kan du ikke bruge den

Umiddelbart ser  den bare negativ ud, så prøv igen, om et par dage måske

Anmeld Citér

27. september 2017

BRFN

Ja, jeg tænker jeg nok bare bliver nødt til at vente nogle dage - jeg er bare stadig så forvirret over den test jeg tog tidligere, som så svagt positiv ud. Suk, det er dumt at teste tidligt haha.

Tak for svar! Så du tror bare det er en fejl i testen på billedet, at den viser den der mystiske streg længere oppe?

Anmeld Citér

27. september 2017

Fitnessmom

Jeg står i samme dilemma!

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym

Hvis man kun går og håber og venter, så er det jo svært og lade vær

Jeg tror bare nogen gør sådan, hvis du googler billeder af strinler er der mange der ser ud som din 

Anmeld Citér

27. september 2017

BRFN

Sisse, det med strips-testen eller den svage positive test som så forsvinder kort efter?

Ja, anonym, det er jo lige det! Suk, de her dage må godt bare gå hurtigt!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.