Svage teste forbliver svage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
11 svar
2 synes godt om
27. september 2017

Anonym trådstarter

Hejsa.

Er der nogle der har prøvet at jeres teste blev ved med at være meget svage og ikk udviklede sig, men stadig var gravid og at det hele gik godt?

Jeg skal til en tidlig scanning på fredag, da jeg har haft nogle smerter som gør, at jeg er bange for at det er gået galt...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2017

Dyne7

Hvor langt henne er Du?

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

Dyne7 skriver:

Hvor langt henne er Du?

Jeg troede jeg var omkring 6+. Men jeg var til en privat scanning i mandags, hvor hun ikk kunne se noget, så måske jeg er noget kortere henne så kun omkring 4+. Og ellers er det måske gået galt. Vi ved ikk så meget pt. Og synes ventetiden er lang  Den scanning jeg skal til på fredag, har min egen læge sørget for.

Anmeld Citér

27. september 2017

Dyne7

Anonym skriver:

Jeg troede jeg var omkring 6+. Men jeg var til en privat scanning i mandags, hvor hun ikk kunne se noget, så måske jeg er noget kortere henne så kun omkring 4+. Og ellers er det måske gået galt. Vi ved ikk så meget pt. Og synes ventetiden er lang  Den scanning jeg skal til på fredag, har min egen læge sørget for.

Hvornår havde du sidst mens? Så kan du jo regne den derfra  jeg er 5+0 idag, og det var først i mandags min den blev rigtig tydelig, så det kan da nå at komme hvis du kun lige er startet på uge 4.

Det skal nok gå det hele 

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

Dyne7 skriver:

Hvornår havde du sidst mens? Så kan du jo regne den derfra  jeg er 5+0 idag, og det var først i mandags min den blev rigtig tydelig, så det kan da nå at komme hvis du kun lige er startet på uge 4.

Det skal nok gå det hele 

Jamen hvis jeg tæller ud fra hvor jeg sidst havde menstruation, så burde jeg være 6+2 nu. Men som scanningsdamen sagde, så kan jeg godt have hagt en senere cyklus denne gang, så at min ægløsning har ligget senere end normalt... Og at jeg derfor ikk er så langt henne. Men ville bare mene, at testene burde blive kraftigere når der nu er gået to dage imellem sidst jeg tog en test... 

Anmeld Citér

27. september 2017

Ano87

Jeg blev sat til 5+ hos egen læge , skulle så til gyn for celleforandringer et par dage efter og han kunne intet se, blev da så også sat en uge tilbage til nf, så har kun været i uge 4 da jeg fik en invendig scanning og man intet kunne se, så der passede beregningen med sidste mens ikke   jeg havde heller ikke udvikling i testen så tidligt

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

Ano87 skriver:

Jeg blev sat til 5+ hos egen læge , skulle så til gyn for celleforandringer et par dage efter og han kunne intet se, blev da så også sat en uge tilbage til nf, så har kun været i uge 4 da jeg fik en invendig scanning og man intet kunne se, så der passede beregningen med sidste mens ikke   jeg havde heller ikke udvikling i testen så tidligt

Okay... Puha. Må se hvad der sker på fredag. Men er bare ret nede pt. Synes ventetiden er lang 

Anmeld Citér

27. september 2017

Mortil2piger18

Desværre ikke. Sidste jeg havde en bio var der ingen udvikling i 4 dage og begyndte derefter at bløde

Anmeld Citér

27. september 2017

Ano87

Anonym skriver:

Okay... Puha. Må se hvad der sker på fredag. Men er bare ret nede pt. Synes ventetiden er lang 

Ventetid er altid belastende  krydser fingre for dig 

Hvor svag er din svage streg?

Jeg tog en bare for  sjov, her for et par dage siden fordi så mange ligger billeder op,  og den var nok kun halvt så tydelig som kontrolstregen og jeg er altså 16+2 i dag 

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

Ano87 skriver:

Ventetid er altid belastende  krydser fingre for dig 

Hvor svag er din svage streg?

Jeg tog en bare for  sjov, her for et par dage siden fordi så mange ligger billeder op,  og den var nok kun halvt så tydelig som kontrolstregen og jeg er altså 16+2 i dag 

Meget svage. Og meget sværere at fange på kamera.

Senere i graviditeten falder ens hcg-niveau, så det er jo ikk så underligt, hvis din test-streg på det tidspunkt ikk er så tydelig... Men har den været kraftigere tidligere i forløbet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.