Fortælle om graviditet, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg er i denne lykkelig situation at vi venter vores fjerde barn. Jeg er i dag 8+1. Jeg skal til læge i næste uge og have lavet vandrejournal.

Jeg er desværre blevet sygemeldt fra mit job, fordi jeg døjer med mange mavesmerter samt kvalme.

Min mand synes vi bare skal fortælle folk at jeg er gravid, det synes jeg slet ikke, jeg synes det er alt for tidligt. Min leder ved at jeg er gravid, og det er derfor jeg er sygemeldt, ellers er der faktisk ingen der ved noget. Dem der ved jeg er sygemeldt, de tror det er pga. Maveproblemer, hvilket det vel også er? 

Hvornår ville i fortælle om graviditeten hvis i var os?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2017

Anonym

Først efter nakkefoldsscanning, da risikoen for at miste eller der er noget galt stadig er meget stor indtil da. Og du har jo undskyldningen om at din sygemelding er pga mavesmerter, så tænker ikke du behøver afsløre grunden endnu, da folk selvfølgelig tror på at det er mavesmerterne.

Det er bare så ærgerligt at afsløre det nu, hvis I så om to uger mister barnet fx (håber jeg da selvfølgelig ikke for jer I gør, men risikoen er bare så høj endnu at man i mine øjne ikke behøver jinxe det ved allerede nu at fortælle det).

Anmeld Citér

27. september 2017

SKJ1993

Vi fortalte vores bedste venner det dagen efter vi testede posotiv og vores forældre indenfor de næste 14 dage. Vi var bare så overvældede og glade og kunne slet ikke vente. Vi havde snakket om at vente til efter nf  netop pga risikoen for at arbotere eller at der skulle være noget galt til scannincen men vi blev enige om at hvis noget skulle gå galt ville det være lige så rart at have vores venner og families støtte. 

Håber du kan bruge det til noget, og tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Heldigvis holdte vi det hemmeligt.

I dag var vi til NF og havde virkelig glædet os til at skulle fortælle det til folk.

desværre var der ingen liv. Fosteret er formentlig gået til grunde i 7. Uge. Jeg skal ind og have det fjernet i morgen.

Anmeld Citér

25. oktober 2017

AnoMom

Jeg er i denne lykkelig situation at vi venter vores fjerde barn. Jeg er i dag 8+1. Jeg skal til læge i næste uge og have lavet vandrejournal.

Jeg er desværre blevet sygemeldt fra mit job, fordi jeg døjer med mange mavesmerter samt kvalme.

Min mand synes vi bare skal fortælle folk at jeg er gravid, det synes jeg slet ikke, jeg synes det er alt for tidligt. Min leder ved at jeg er gravid, og det er derfor jeg er sygemeldt, ellers er der faktisk ingen der ved noget. Dem der ved jeg er sygemeldt, de tror det er pga. Maveproblemer, hvilket det vel også er? 

Hvornår ville i fortælle om graviditeten hvis i var os?

slettet

Anmeld Citér

25. oktober 2017

AnoMom

Anonym skriver:

I dag var vi til NF og havde virkelig glædet os til at skulle fortælle det til folk.

desværre var der ingen liv. Fosteret er formentlig gået til grunde i 7. Uge. Jeg skal ind og have det fjernet i morgen.

Det gør mig ondt

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Det gør mig ondt. 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Redbutterfly

25. oktober 2017

Mortil2piger18

Vi fortalte det i uge 12. Og i uge 20 mistede vi. Ingenting er sikkert. Fortæl det når du føler dig tilpas ved det

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Mortil2piger18

det gør mig ondt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.