Er lidt i tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. oktober 2009

Englebisse

Ja jeg er lidt i tvivl omkring om man må give sit barn honning? Har nemlig hørt eller måske læst (kan ikke lige huske hvor jeg har det fra) at man ikke må give børn honning under en vis alder. Er der nogen der ved hvilken alder man må give sit barn honning?

Min søn er 16 mdr og hoster utrolig meget. Så jeg ville give ham lidt varm mælk med honning er det kan jo lindre lidt for hosten.

Er der ellers nogen der har gode råd til hosten??

På forhånd mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

Barbamama

Det er børn under 1år der ikke må få det

Anmeld

10. oktober 2009

Vingummien

Englebisse skriver:

Ja jeg er lidt i tvivl omkring om man må give sit barn honning? Har nemlig hørt eller måske læst (kan ikke lige huske hvor jeg har det fra) at man ikke må give børn honning under en vis alder. Er der nogen der ved hvilken alder man må give sit barn honning?

Min søn er 16 mdr og hoster utrolig meget. Så jeg ville give ham lidt varm mælk med honning er det kan jo lindre lidt for hosten.

På forhånd mange tak

Det må han godt få nu. Så skulle ikke være noget i vejen for at give ham sådan et kop mælk

Anmeld

10. oktober 2009

Halbschön

Englebisse skriver:

På forhånd mange tak

Det frarådes børn under 1 år, så der skulle ikke ske noget ved at du gir ham varm mælk med honning.. Ellers prøv lidt kamillethe også...

God bedring med det bette pus

Knus Renée, 41+1

Anmeld

10. oktober 2009

Englebisse

michella80 skriver:

Det er børn under 1år der ikke må få det

Okay tak. Ja mente også det var under et år, men blev sgu alligevel lidt i tvivl som sagt.

Anmeld

10. oktober 2009

Barbamama

Englebisse skriver:

Okay tak. Ja mente også det var under et år, men blev sgu alligevel lidt i tvivl som sagt.

Ja det er også bedre at være sikker!

Anmeld

10. oktober 2009

Englebisse

Tusind tak for svar og så hurtigt Så må jeg lave lidt varm mælk med honning så han får det bedre.

Anmeld

10. oktober 2009

eirene

Jeg har brugt mentholatum. Smurt det på ryg og bryst. Det trænger lige ind og lindrer. Det kan godt være skrapt i lugten men bare lad være med at gnide øjne bagefter.

God bedring.

Kh Irene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.