Gravid uden for livmoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.695 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. september 2017

AlberteSophie

Hej alle 

jeg er mor til to skønne børn, der sammen med min mand er blevet gravid med tredje ønskede barn.

jeg er i tvivl hvor langt jeg er henne, jeg kan både være 8 uger og meget mindre henne. Jeg testede den 17 sep meget svag positiv og lidt mere positiv tre dage efter med "tidlig gravidit test"

sagen er den at jeg har haft fandens ondt i maven fra søndag til mandag særligt i højre siden, der er ingen smerte nu. 

Jeg tog derfor på hospitalet i går (da det gjorte ondt), hun scannede mig og kunne intet se ude eller inde for livmoderen. Jeg fik taget blodprøver og de viste tegn på graviditet det samme gjorte scanningen, hun kunne bare ikke finde spiren 

- har nogle prøvet noget lign?

- hvis jeg er gravid udenfor livmoderen burde så ikke gøre ondt hele tiden? Det gør nemlig ikke ondt længere. (Jeg er øm, men havde vist også en cyste)

- jeg skal ha taget blodprøve igen i morgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2017

Baby-Crazy

Hvis du ikke er så langt henne, så tænker jeg at de måske ikke kan se ægget/graviditeten med en scanner endnu....

Held og lykke 

Anmeld Citér

26. september 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Scannede hun dig udenpå maven eller indvendig? 

Anmeld Citér

26. september 2017

AlberteSophie

CKJ skriver:

Scannede hun dig udenpå maven eller indvendig? 

Jeg blev scannet indenvendig.

Anmeld Citér

26. september 2017

AlberteSophie

Baby-Crazy skriver:

Hvis du ikke er så langt henne, så tænker jeg at de måske ikke kan se ægget/graviditeten med en scanner endnu....

Held og lykke 

Jeg aner faktisk ikke hvor langt jeg er henne, da min mens siden min søn har været meget uregelmæssig 

tak for dit svar, jeg tænker det måske også selv da jeg ikke har ondt på samme måde længere

Anmeld Citér

26. september 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ
AlberteSophie skriver:

Jeg blev scannet indenvendig.

Okay / ja, det lyder da lidt underligt at hun så ikke kunne se noget 

Anmeld Citér

26. september 2017

Babydreams

Prøvede det samme i 2016, både blodprøver og test viste graviditet, der var sågar stigning i mot hcg niveau, men ingen spire at se, min livmoder voksede i takt med hvor langt henne jeg skulle være, men babyen kom desværre aldrig frem, det viste sig, at jeg var blevet ramt af er såkaldt vindæg, så jeg fik en udskrabning, da jeg var ca 8 uger henne, det blev sendt ind til undersøgelse det hele, hvor svaret var at spiren var gået til grunde allerede i uge 4.. 

Ikke en særlig positiv beretning, men det var det jeg oplevede - jeg håber og krydser fingre for det blot er en langsom starter du bærer rundt på, og i bliver forældre til en sund og rask baby i 2018 

Har siden hen været gravid, og har fået en datter der nu ligger trygt og godt i hendes seng 7 mdr gammel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.