tyk slim / sej slim gravid i uge 16?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. september 2017

HVPigen

Hej piger jeg er på vej ind i uge 17 imorgen, jeg har haft MEGA ondt i ryggen og lænden , samt i mine hofte skåle så jeg begynde at svede over det.. jeg kom lidt ud og fik lidt frisk luft og så forsvandt det. 

Jeg ville så gå på toilet , hvor jeg mærker noget hænger fast i min trusse og ud kommer der en lille klump der ligner en stykke af et slim prop , jeg prøver så og røre ved det og det mærker sådan helt silikone artigt.. 

Er det farligt? er det tegn på jeg pludselig vil gå i fødsel nu? jeg har stadig lidt murren men ikke så jeg ikke kan være i det? 

eller kan det godt bare være alm graviditet slim / udflåd der lidt sej i det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2017

Thea14

Udflåd i graviditeten kan godt være meget slimet og sejt. Det behøver ikke være slimproppen for det. 

Selv hvis det er slimproppen behøver det ikke betyde noget.

Du burde snart have en tid ved jordemoderen, og så ville jeg da lige nævne det der og se hvad hun siger. Mere haster det ikke. (Og ellers nævn det ved næste scanning)

Anmeld Citér

25. september 2017

HVPigen

Jeg var desværre til i sidste uge, og vi kan virkelig ikke sammen fik en grim fødsel oplevelse sidst jeg ventede min datter og hun tog det overhovedet ikke seriøst men blev ved og sig i tonelejet “tag dig sammen” artigt . Og så bruge hun også meget tid på og sige jeg bekymre mig så meget genirelt ville hun slet ikke svare ret meget på mine spørgsmål så får nok ikke noget ud af og kontakt hende .

scanning skal jeg først til den 13 oktober men vil helt klart spørge dem , udover det knirker alt i min understel og ryg .. øv har det bare rigtigt skidt og det er tydeligt syntes jeg når jeg er så kort henne , 

Anmeld Citér

25. september 2017

Thea14

Bed om at få en anden jordemoder - det er fuldt ud tilladt og det er vigtigt at du er tryg ved din jordemoder.

Umiddelbart tror jeg ikke det er noget der er så alvorligt at du ikke kan vente til scanningen med at spørge ind til det - medmindre du begynder at bløde, så skal du selvfølgelig ringe til lægen.

Hvor nøjagtigt sidder smerterne? Kunne det bære noget begyndende bækkenløsning? I så fald findes der mange gode råd på nettet og der kan du også læse om smerterne i de tre punkter som udgør bækkenledende. - jeg måtte selv sygemeldes allerede i uge 12 med bækkenløsning.

Anmeld Citér

27. september 2017

HVPigen

Thea14 skriver:

Bed om at få en anden jordemoder - det er fuldt ud tilladt og det er vigtigt at du er tryg ved din jordemoder.

Umiddelbart tror jeg ikke det er noget der er så alvorligt at du ikke kan vente til scanningen med at spørge ind til det - medmindre du begynder at bløde, så skal du selvfølgelig ringe til lægen.

Hvor nøjagtigt sidder smerterne? Kunne det bære noget begyndende bækkenløsning? I så fald findes der mange gode råd på nettet og der kan du også læse om smerterne i de tre punkter som udgør bækkenledende. - jeg måtte selv sygemeldes allerede i uge 12 med bækkenløsning.

Mig og min mand har også snakket om at vi vil overveje og skifte jm, jeg skal jo ikke se hende så mange gange, men der var mange ting der gjorde vi ikke rigtigt havde en god dialog sammen, genrielt gik jeg der fra med en øv følelse , men vi ved ikke rigtigt hvem vi skal ringe og spørge er det vores lokale kommune eller er det jm'eren selv? eller dem der skal scanne mig der kan hjælpe mig, der hvor jeg bliver scannet er nemlig ikke samme sted som jeg går til jm. 

Heldigvis har der ikke været flere klumper og slet ikke som den der kom ud! 

Ja desværre tror jeg det er bækkenløsning men syntes bare det her gør mere ondt end jeg havde med min datter, den her gang sidder det i skambenet og hofterne, og i lænden . 
sådan en slags nåle der jagger i mig når jeg går. 

det sagde jm også at det kunne bestemt ikke være bækkenløsning og det har man ikke i uge (16) , det aner jeg intet om udover jeg ved det gør pisse ondt når jeg er på arbejde , jeg gør rent på en privat klinik   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.