Thea14 skriver:
Bed om at få en anden jordemoder - det er fuldt ud tilladt og det er vigtigt at du er tryg ved din jordemoder.
Umiddelbart tror jeg ikke det er noget der er så alvorligt at du ikke kan vente til scanningen med at spørge ind til det - medmindre du begynder at bløde, så skal du selvfølgelig ringe til lægen.
Hvor nøjagtigt sidder smerterne? Kunne det bære noget begyndende bækkenløsning? I så fald findes der mange gode råd på nettet og der kan du også læse om smerterne i de tre punkter som udgør bækkenledende. - jeg måtte selv sygemeldes allerede i uge 12 med bækkenløsning.
Mig og min mand har også snakket om at vi vil overveje og skifte jm, jeg skal jo ikke se hende så mange gange, men der var mange ting der gjorde vi ikke rigtigt havde en god dialog sammen, genrielt gik jeg der fra med en øv følelse , men vi ved ikke rigtigt hvem vi skal ringe og spørge er det vores lokale kommune eller er det jm'eren selv? eller dem der skal scanne mig der kan hjælpe mig, der hvor jeg bliver scannet er nemlig ikke samme sted som jeg går til jm.
Heldigvis har der ikke været flere klumper og slet ikke som den der kom ud!
Ja desværre tror jeg det er bækkenløsning men syntes bare det her gør mere ondt end jeg havde med min datter, den her gang sidder det i skambenet og hofterne, og i lænden .
sådan en slags nåle der jagger i mig når jeg går.
det sagde jm også at det kunne bestemt ikke være bækkenløsning og det har man ikke i uge (16) , det aner jeg intet om udover jeg ved det gør pisse ondt når jeg er på arbejde , jeg gør rent på en privat klinik
Anmeld
Citér