Ferie i Sverige?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. september 2017

hautecouture

Hej!

Hpber at kunne få lidt hjælp herinde �� Vi står en større flok (12 mennesker i alt - både børn og voksne) som skal en tur til Sverige til maj (datoen er ikke helt på plads endnu, men højst sandsynligt i pinsen eller Kristi Himmelfart). Vi har alle kun været i Sverige på skiferier med diverse bureauer så jeg ANER ikke hvor jeg skal kigge henne efter en ødegård/sommerhus? Det må gerne være i Sydsverige (ikke ALT for lang en køretur) og tæt på skov og vand. �� Er der nogle gode hjemmesider (udover airbnb) jeg kan kigge på og hvilke områder kan anbefales? På forhånd tak for hjælpen ❤

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2017

mizzophie

Profilbillede for mizzophie

Da jeg skulle finde et hus til os i sommerferien, brugte jeg bl.a. www.stugnet.se og www.stugknuten.com. Jeg søgte "stuga uthyres" så kommer der en del svenske hjemmesider op, og det var billigere end gennem et dansk bureau, synes jeg.

Vi fandt et fint lille hus til 3 personer 50 km fra Gøteborg til 3000,- sek hos en privat udlejer.

Anmeld Citér

25. september 2017

Bshizzle

hautecouture skriver:

Hej!

Hpber at kunne få lidt hjælp herinde �� Vi står en større flok (12 mennesker i alt - både børn og voksne) som skal en tur til Sverige til maj (datoen er ikke helt på plads endnu, men højst sandsynligt i pinsen eller Kristi Himmelfart). Vi har alle kun været i Sverige på skiferier med diverse bureauer så jeg ANER ikke hvor jeg skal kigge henne efter en ødegård/sommerhus? Det må gerne være i Sydsverige (ikke ALT for lang en køretur) og tæt på skov og vand. �� Er der nogle gode hjemmesider (udover airbnb) jeg kan kigge på og hvilke områder kan anbefales? På forhånd tak for hjælpen ❤

Her ELSKER vi Sverige 

Vi er i Sverige hvert år og gerne flere gange.. 

Nu kender vi nogen der har et sommerhus i Sverige vi frit kan låne.. men ellers lejer vi osse igennem private samt udledninger for at prøve forskellige steder i landet. 

Jeg kan da anbefale dig og melde dig ind i Facebook gruppen : Ferie-Portalen (mener der er omkring 31.000 medlemmer).. 

De er ret hurtig til at hjælpe folk med et sommerhus eller guide dig videre 

Og nu nævner du f.eks i er både børn og voksne afsted og gerne syd-Sverige.. Så kan jeg klart anbefale en tur til Öland i noget der hedder Djurs Nöjespark  

Kæmpe Tivoli, Zoo, Dinoland, Badeland, Resturanter samt en masse mere på ét sted ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.