hautecouture skriver:
Hej!
Hpber at kunne få lidt hjælp herinde Vi står en større flok (12 mennesker i alt - både børn og voksne) som skal en tur til Sverige til maj (datoen er ikke helt på plads endnu, men højst sandsynligt i pinsen eller Kristi Himmelfart). Vi har alle kun været i Sverige på skiferier med diverse bureauer så jeg ANER ikke hvor jeg skal kigge henne efter en ødegård/sommerhus? Det må gerne være i Sydsverige (ikke ALT for lang en køretur) og tæt på skov og vand. Er der nogle gode hjemmesider (udover airbnb) jeg kan kigge på og hvilke områder kan anbefales? På forhånd tak for hjælpen ❤
Her ELSKER vi Sverige 
Vi er i Sverige hvert år og gerne flere gange..
Nu kender vi nogen der har et sommerhus i Sverige vi frit kan låne.. men ellers lejer vi osse igennem private samt udledninger for at prøve forskellige steder i landet.
Jeg kan da anbefale dig og melde dig ind i Facebook gruppen : Ferie-Portalen (mener der er omkring 31.000 medlemmer)..
De er ret hurtig til at hjælpe folk med et sommerhus eller guide dig videre 
Og nu nævner du f.eks i er både børn og voksne afsted og gerne syd-Sverige.. Så kan jeg klart anbefale en tur til Öland i noget der hedder Djurs Nöjespark
Kæmpe Tivoli, Zoo, Dinoland, Badeland, Resturanter samt en masse mere på ét sted
Anmeld
Citér