Til min skønne datter :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2009

Ox.

JustAnotherName skriver:

Jajaja, følelserne sidder udenpå - jeg ved det!
Men jeg fik da helt blanke øjne.
Særligt fordi netop DEN SANG er VORES SANG herhjemme til vores piger (særligt den ældste, som lige er fyldt 2 år. Hun ELSKER den, og får den sunget hver aften som godnatsang ...og også dengang hun lå inde i min mave)

Min datter kom faktisk ud til mig, da jeg afspillede videoen, fordi hun kunne høre og genkende sangen 

Jeg synes det er en vanvittig sød ide med sådan en mini-video.
Gid jeg selv vidste hvordan man gør.....!?! Jeg ville gerne lave sådan en lille én til mine piger også. De har en hjemmeside hver, som jeg kunne ligge det ind på.

Men hvordan (eller hvor) gør man det henne, og er det nemt nok ???

Hilsen Katrine - som er begejstret.

Min mor sang den for mig da hun ventede mig, og jeg gjorde det samme da jeg ventede min lille pige, det er bare den ultimative søde sang  ...

Synes, at når man først har leget lidt med programmet, så er det forholdsvis nemt, det er lavet i moviemaker, det lå på min computer i forvejen, tror de fleste har det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Ox.

agnieszka skriver:

hvor er den bare fint..jeg har også lavet par stykker med mathinus http://www.youtube.com/watch?v=JtyGo6C 0CsI 

Årh hvor er det en skøn video søde

Anmeld

11. oktober 2009

A.

SussieOx skriver:

Årh hvor er det en skøn video søde

takker

Anmeld

11. oktober 2009

JustAnotherName

SussieOx skriver:

Min mor sang den for mig da hun ventede mig, og jeg gjorde det samme da jeg ventede min lille pige, det er bare den ultimative søde sang  ...

Synes, at når man først har leget lidt med programmet, så er det forholdsvis nemt, det er lavet i moviemaker, det lå på min computer i forvejen, tror de fleste har det 

Tak skal du have. Det må jeg lige sidde og fedte lidt rundt med på et tidspunkt så... 

Og ja, det er bare en rigtig skøn sang!

Anmeld

28. december 2009

NoName

Sussie&Lilje skriver:

Hej piger ...

Jeg har de sidste dage siddet og lavet en lille video, håber i vil give lidt feedback

Vi tænkte det ville være en sød ting til hun blev lidt ældre ..

http://www.youtube.com/watch?v=Snxu3m0zotY

Endelig fandt jeg dit indlæg igen...

Jeg har søgt over alt købt mig fattig i CD'ere

Jeg kan ikke finde dette FANTASTISKE nummer med Tommy... Jeg har altid elsket hans musik, men havde aldrig hørt denne før jeg så dit indlæg...

Kan du fortælle mig hvilken cd den ligger på og hvor du har købt den... Det er lykkes mig at finde et par cd'ere med *andeby* nummeret på, MEN men men den kan ikke købes mere

Jeg vil give min venstre arm for den.

Godt nytår

Majken

Anmeld

28. december 2009

Ox.

noname skriver:

Endelig fandt jeg dit indlæg igen...

Jeg har søgt over alt købt mig fattig i CD'ere

Jeg kan ikke finde dette FANTASTISKE nummer med Tommy... Jeg har altid elsket hans musik, men havde aldrig hørt denne før jeg så dit indlæg...

Kan du fortælle mig hvilken cd den ligger på og hvor du har købt den... Det er lykkes mig at finde et par cd'ere med *andeby* nummeret på, MEN men men den kan ikke købes mere

Jeg vil give min venstre arm for den.

Godt nytår

Majken

Hehe, jeg har den på min computer, det er ikke sådan at du har msn? Så kan jeg sende den til dig derover .. :-)

Anmeld

29. december 2009

NoName

Sussie&Lilje skriver:

Hehe, jeg har den på min computer, det er ikke sådan at du har msn? Så kan jeg sende den til dig derover .. :-)

jo det har jeg... sender dig lige min mail...

KRAMMMM - mange mange mange tak...

Anmeld

1. januar 2010

@spire

Sussie&Lilje skriver:

Eeey, jeg kunne ikke lokke dig til at sende den til mig også, vel?- Man kan ikke engang finde den på youtube, så går ind på dit indlæg hvergang jeg gerne vil høre den...!

Det er bare den sødeste video du har lavet til jeres prinsesse, tuder hver gang jeg ser den... 

Sender dig lige min mail hvis jeg nu skulle være så heldig 

@spire 32+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.