Hej alle.
Jeg er ny på siden og vælger lige i første omgang at være anonym, da min situation er en smule speciel, og jeg har pt ikke lyst til at blive genkendt.
Jeg kan desværre ikke forklare hele den specielle sitiuration, da mit forhåbentlig kommende barns far er en offenlig person.
jeg håber i vil hjælpe mig alligevel.
Jeg skal prøve at gøre det hele lidt kort.
Efter etårs kraftig overvejelse, valgte vi for 9 mdr siden at vi gerne ville være forældre.
Jeg skulle være helt sikker. Allerede første gang jeg blev spurgt om jeg ville være mor, var jeg ikke i tvivl, men da vi ikke er kærester og aldrig bliver det, varcdet noget vi skulle have snakket godt igennem, også hvordan en fremtid ville se ud.
-her skal der måske indskydes at vi elsker hinanden utrolig højt, vi kan sammen og nyder hinandens selvskab.
Jeg har som helt ung fået 2 aborter.
Begge på p-piller.
Den første fordi jeg var ALT for ung, den anden fordi faderen ikke ønskede det ( begge gange med samme mand )
Her efter er jeg single i 12 år og ikke på P-piller.
Jeg er nu midt/slut i 30'erne og i takt med månederne går, ønsker jeg det endnu mere, selv om jeg ikke troede det var muligt, men endnu uden held.
min cyklus har man altid kunne sætte et ur efter, men efter vi er begyndt at prøve, har den fået sit helt eget liv.
Jeg har altid kunne mærke min ÆL men denne gang tror jeg den er udeblevet
jeg tester negativ og i flg de sidste 3 mors cyklus skulle jeg først kunne teste den 26.
Jeg har de sidste 3 mdr lige op til mens haft sindsygt ondt i brysterne , som så går over når mens kommer.
jeg har prøvet at måle temp. Men den har kun haft udslag på 0,2 og hvad jeg kan læse mig til er det en halv grad den skal stige ved ÆG ?
lige nu er mine bryster latterligt ømme, bare når jeg går gør det ondt.
jeg har haft halsbrand i 4 dage og mærkelig lyst til nødder, som jeg slet ikke normalt kan lide.
Hvis nogen skulle side med nogle gode råd, ville jeg blive SÅ glad.
jeg har brugt hele mit voksen liv på at ignorere alt hvad der omhandler børn, og har ingen venner med børn. Så jeg ved absolut intet og har ikke nogen at spørge, når alle de dumme spørgsmål trænger sig på.
mange hilsner S.M