Kender følelsen, der var bare ikke stoffer involveret, men også det med man bare bliver nedbrudt af en hvor man ikke føler sig som så vigtig en prioritet så man kan lade være med de ting. Og man elsker ham og elsker ham dybt og inderligt, så hvordan kan man forlade ham når han behøver en mest? Men DU behøver DIG mest. Og det tog mig 6 år at blive træt, få nok, og få så stor en efter-reaktion så jeg næsten fik kvalme ved tanken om en anden kæreste i månedsvis. Havde bare fået nok. Og man trøster, støtter, motivere, lytter, og tilgiver heeeele tiden.. "næste gang" og alt det der.
Og til sidst blev jeg bare sådan "Du må gøre hvad du vil, hvis du har lyst til at drikke hjernen ud, så gør det, hvis du har lyst til at blive væk nå´r jeg forventer noget af dig, så gør det, men JEG vil ikke være kæreste med en der gør det". Det er et frit land og et frit valg, og man må helt ærligt også kræve noget af folk, og sig selv. Man må gerne have en række krav hvor man tænker at hvis han som minimum skal gøre et problem ud af f.eks. ædruelighed, jamen så farvel og tobak.
Jeg havde det virkelig sådan da jeg mødte min nye, nu forlovede, at jeg SKULLE ikke have en kæreste. Jeg BEHØVEDE ikke en kæreste. Så for hver gang der var gnidninger i starten, som I mange parforhold, så gjorde jeg det også klart at jeg ikke vil have den slags problemer mere, og ellers så stoppede samarbejdet her.
Jeg vil aldrig nogensinde igen spilde så mange tåre, energi og humør på at være SÅ ked af det, at jeg har glemt mig selv.
Man fortryder kun man ikke stoppede i tide, man fortryder aldrig man stoppede for tidligt...
og husk, der er mange måder at være utro på i et forhold, ikke alle måder har med en anden kvinde at gøre, men det at man bare er utro imod de principper og aftaler, og respekt for hinanden.
Anmeld
Citér