Hvor mange dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2017

Anonym trådstarter

Hvor mange dage over tid skal der gå før man kan teste positiv hvis man er gravid?

Jeg ved ikke hvor lang min cyklus er da jeg lige er stoppet med p pillen.

Jeg har i 4 dage haft mens smerter og følt det som om jeg har mens. Men ingen tegn på det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvor mange dage over tid skal der gå før man kan teste positiv hvis man er gravid?

Jeg ved ikke hvor lang min cyklus er da jeg lige er stoppet med p pillen.

Jeg har i 4 dage haft mens smerter og følt det som om jeg har mens. Men ingen tegn på det.

Typisk kan du teste når du skulle have fået din menstruation. Men det kan godt være du først kan teste positivt senere da det stadig er tidligt.

Anmeld Citér

23. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Typisk kan du teste når du skulle have fået din menstruation. Men det kan godt være du først kan teste positivt senere da det stadig er tidligt.

Jeg ved ikke hvilken dag jeg skulle have min menstruation. I dag er jeg på dag 28 og negativ test.

Anmeld Citér

24. september 2017

Ina33

Når du ikke kender din cyklus længde, så vil det nærmest være umuligt for os at vide. Jeg har selv en lang cyklus og kunne teste positiv på 30-31 dagen.

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym trådstarter

Ina33 skriver:

Når du ikke kender din cyklus længde, så vil det nærmest være umuligt for os at vide. Jeg har selv en lang cyklus og kunne teste positiv på 30-31 dagen.

Jeg kan kun gætte mig til det. Da jeg har mens smerte i 5 dage nu men ingen mens. Jeg er i dag på dag 30.

Inden p pillen lå den på 28. Men ved ikke om man kan stole på det når man lige er stoppet

Anmeld Citér

24. september 2017

Drengemor1113

De smerter du oplever kan være en bivirkning fra p-pille stop. Da jeg i sin tid stoppede, var jeg sikker på jeg var gravid pga kvalme, ømme bryster osv osv.

Du kan som udgangspunkt ikke regne med en cyklus på 28 dage, da der jo er pillerne der før bar styret cyklus. 

Vent nogle dage, og så prøv at teste igen 

Jeg krydser for dig 

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym trådstarter

Drengemor1113 skriver:

De smerter du oplever kan være en bivirkning fra p-pille stop. Da jeg i sin tid stoppede, var jeg sikker på jeg var gravid pga kvalme, ømme bryster osv osv.

Du kan som udgangspunkt ikke regne med en cyklus på 28 dage, da der jo er pillerne der før bar styret cyklus. 

Vent nogle dage, og så prøv at teste igen 

Jeg krydser for dig 

Det føles bare som om jeg har mens. Lige som sidst jeg var gravid. Bare uden at det kom.

De 28 dage var inden p pillen da jeg ville være gravid sidst 

Men ja håber at den ikke kommer men hvis jeg ikke er gravid må den da godt snart dukke op.

Kan man godt hoppe en mens over? Tænker mere på hvis den ikke kommer men man ikke er gravid

Anmeld Citér

24. september 2017

Drengemor1113

Anonym skriver:

Det føles bare som om jeg har mens. Lige som sidst jeg var gravid. Bare uden at det kom.

De 28 dage var inden p pillen da jeg ville være gravid sidst 

Men ja håber at den ikke kommer men hvis jeg ikke er gravid må den da godt snart dukke op.

Kan man godt hoppe en mens over? Tænker mere på hvis den ikke kommer men man ikke er gravid

Åh på den måde med p-pillerne 

Da jeg stoppede da vi forsøgte på nr 1, blev min cyklus aldrig regelmæssig. Det tog 10 mdr før jeg var gravid. Og cyklussen inden den positive test var på 69!!!! dage så tænker godt man kan hoppe en mens over. 

Og ja den skal bare komme, hvis man alligevel ikke er gravid

Anmeld Citér

24. september 2017

frkchili

Du burde kunne teste på den dag, hvor du normalt skulle have menstruation. Men det er selvfølgelig svært, hvis du ikke kender længden på din cyklus. Husk at teste om morgenen, så er resultatet meget mere tydeligt!

Anmeld Citér

25. september 2017

Anonym trådstarter

Drengemor1113 skriver:

Åh på den måde med p-pillerne 

Da jeg stoppede da vi forsøgte på nr 1, blev min cyklus aldrig regelmæssig. Det tog 10 mdr før jeg var gravid. Og cyklussen inden den positive test var på 69!!!! dage så tænker godt man kan hoppe en mens over. 

Og ja den skal bare komme, hvis man alligevel ikke er gravid

Håber det er lykkes ved første forsøg. Men chancen er nok ret lille.

I dag synes jeg smerter har taget lidt til. Så måske kommer den i dag. Er på dag 31.

Så det er lidt svært at vide hvornår jeg er gået over HVIS det er 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.