Hcg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.036 visninger
13 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg har i torsdags være hos lægen, hvor det blev foretaget en blodprøve. Blodprøven er positiv for graviditet, men jeg forstår ikke, hvad tallene betyder, lægen har skrevet tilbage... kam først kontakte dem mandag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har i torsdags være hos lægen, hvor det blev foretaget en blodprøve. Blodprøven er positiv for graviditet, men jeg forstår ikke, hvad tallene betyder, lægen har skrevet tilbage... kam først kontakte dem mandag 

Betyder det noget? Det han skriver er at du er gravid..

Anmeld Citér

23. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hcg er 29, det vil sige gravid, men ekstremt lavt tal.

Hvor langt skulle du være henne?

Anmeld Citér

23. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hcg er 29, det vil sige gravid, men ekstremt lavt tal.

Hvor langt skulle du være henne?

Det ved jeg ikke, skal til noget yderligere undersøgelse, for at finde ud af, hvor langt henne jeg er.. men synes også, at det lød af meget lidt...

Anmeld Citér

23. september 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Ja hcg er 29, hvilket er ekstremt lavt..

Anmeld Citér

24. september 2017

Drengemor1113

Hcg på 29 betyder gravid. Men det afhænger meget om hvor langt du er, da 29 ikke er højt. Skal du følges op med blodprøve? For optimalt ville være en ny prøve hver anden døgn, for at se om det stiger eller falder..

Du kan søge på Google efter en hcg tabel, så kommer der fx en fin en frem fra min-mave.dk

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym trådstarter

Drengemor1113 skriver:

Hcg på 29 betyder gravid. Men det afhænger meget om hvor langt du er, da 29 ikke er højt. Skal du følges op med blodprøve? For optimalt ville være en ny prøve hver anden døgn, for at se om det stiger eller falder..

Du kan søge på Google efter en hcg tabel, så kommer der fx en fin en frem fra min-mave.dk

Lægen har ikke sagt noget, om en opfølgende blodprøve? Men kontakter dem mandag, da jeg faktisk er ude i, at det nok er en bio.  

Men jeg må have tålmodighed...

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Lægen har ikke sagt noget, om en opfølgende blodprøve? Men kontakter dem mandag, da jeg faktisk er ude i, at det nok er en bio.  

op med humøret.. 

Jeg har også haft en bio, og jeg er stadig ikke blevet gravid efter 14 mdr.. Det skal nok lykkedes os en dag. god søndag 

Anmeld Citér

24. september 2017

Drengemor1113

Anonym skriver:

Okay.. ikke alle læger vælger at følge med en ny prøve hvilket ville give det bedste svar.

Jeg håber for dig at det hele ender lykkeligt. 

Anmeld Citér

25. september 2017

Camilla <3

Når der står beta, så kan du ikke bruge tallet til så meget.   Det er noget med, at det kun er en lille procentdel af det egentlige tal. Så tillykke, og op med humøret. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.