Rejse i uge 29 og 30!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. oktober 2009

Hejsa!

Langt inden jeg blev gravid blev kæresten og jeg inviteret med til Thailand, sammen med resten af familien! Nu er jeg så blevet gravid  og har regnet frem til at jeg ville være i uge 29 og 30 i den periode hvor rejsen er blevet bestilt til!
Jeg vil enormt gerne med og min læge siger også god for det, hvis graviditeten har forløbet uden nogle problemer, men jeg tvivler en lille bitte smugle!

Er der nogle af jer der har erfaringer med at rejse under graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

Muffinmus

hmmm, kan kun svare for mit eget ved kommende at jeg var rigtig trunte tyk i sommervarmen med min søn...fik SÅ meget vand i kroppen pga af varmen at jeg var parat til at skære mine hænder og fødder af...

Så her skulle jeg personligt ikke være så tyk og så tage ned til 30-35 grader..så var min krop stået af.

Har lige prøvet en vinter gravidtet og juhuuuuu, meget bedre

Men det er jo i sidste end op til dig selv om dit flyselskab, de bestemmer jo.

Anmeld

10. oktober 2009

AstridM

Personligt ville jeg aldrig indlade mig på at tage til et land så langt væk så sent.

Der er flere ting i det for mig, at det er ikke så sjældent med dårlig mave til følge, ikke en sjov ting med stor mave, og varmen.. den havde slået mig ihjel. Du skal også tænke over om de vil tage dig på sådan en lang tur og hvor behagelig den er.

Jeg kørte i uge 31 til nordjylland fra sydsjælland og det var slet ikke sjov, du skal sidde i et fly uden pausemuligheder og det er ikke sjov.

Anmeld

10. oktober 2009

Cris

Jeg rejste rigtigt meget i min første graviditet... Og den sidste flyvetur var da jeg var præcis i uge 36 og det var fra Indien til DK. Vi har været på maldiverne da jeg var i uge 33   Hvis alt går godt, så vil jeg bare tage afsted, men husk en forsikring. Altså Thailand er et sikkert land, hvis I skal til sygehuset så skal I til en privat en og de plejer at være meget gode. Det er varmt ja, men du skal altså ikke lave noget, som du har lyst til. Du kan bare hygge med en bog og masser af kolt af drikke og du kan tage på nogle hyggelige ture, der er ikke nogle der siger, at I skal på trekking tur midt på junglen!

http://picasaweb.google.com/crisvald/MaldivesII#5148696087248777202

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.