Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sagen er den at jeg har fået et usb stik der hvor jeg bliver scannet af vores lille pige med køn afsløring og andre video'er der blevet lavet i mens vi blev scannet.. jeg ville så vise familien det da kønnet skulle afsløres og usb satte vi vores fjernsyn hvor vi så det hele.. vi glemte alt om at tage den ud og nu ville lillesøster gerne se filmen og fik selv lyst til og kigge med.. men nu vil min pc slet ikke åbne mit usb stik mere og fjernsynet siger også den ikke finder nogen disk? vi har prøvet og sætte en ny usb stik i som den godkender med det samme jeg sidder fuldstændigt ødelagt inden i da billederne vi fik af hende var SÅ dårlig og videoen var rigtig gode . Men er der nogen der evt ved om dem der scanner privat gemmer optagelser i "deres system?" for så ville jeg jo evt få ham til og ligge det over igen men ingen af vores pc'er vil godkende den så jeg tror usb stikker er brændt af er helt ulykkelig og jeg har mistet det med hende
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ring til klinikken der scannede jer og spørg dem. Kunne forestille mig at der er stor forskel på hvordan de forskellige gør.
Håber da at I kan få gendannet det hele.
Thea14 skriver: Ring til klinikken der scannede jer og spørg dem. Kunne forestille mig at der er stor forskel på hvordan de forskellige gør. Håber da at I kan få gendannet det hele.
Ja jeg vil prøve og ringe og forhør mlg imorgen øv hvor er det bare ærligt det mistet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128