Igangsættelsessamtale - hvem kontakter man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg har nu passeret termin og er så påvirket både psykisk og fysisk, at jeg bare vil have hende ud nu.

For tre dage siden var jeg ved jordemoder som har noteret det hele ned i min journal, og hun forsøgte med en hindeløsning uden held. Hun kunne dog ikke bestemme om jeg må sættes igang. Der skulle jeg bestille en tid hos lægerne. 

Jeg fik dog aldrig spurgt ind til hvor og hvordan jeg gør det, så er der nogen der ved det?

Er det fødegangen jeg ringer til eller hvordan? Skal føde på Herlev.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2017

M'sMor

Jeg har nu passeret termin og er så påvirket både psykisk og fysisk, at jeg bare vil have hende ud nu.

For tre dage siden var jeg ved jordemoder som har noteret det hele ned i min journal, og hun forsøgte med en hindeløsning uden held. Hun kunne dog ikke bestemme om jeg må sættes igang. Der skulle jeg bestille en tid hos lægerne. 

Jeg fik dog aldrig spurgt ind til hvor og hvordan jeg gør det, så er der nogen der ved det?

Er det fødegangen jeg ringer til eller hvordan? Skal føde på Herlev.

Jeg er ikke selv gået over termin, men er voldsomt plaget af bækkenløsning (er i uge 34+), og skal derfor forhåbentlig også sættes igang snart.

Jeg er ikke fra samme kommune som dig, men jeg skulle selv tage kontakt til egen læge, som så skulle henvise mig til samtalen på sygehuset. 

Anmeld Citér

21. september 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi fik brev i vores kommune med et nummer på et bestemt sted af fødegangen til igangsættelsen...

gik selv 4 dage over termin... (nåede aldrig igangsættelsen ;) )

Anmeld Citér

21. september 2017

Anonym

Igangsættelsessamtalen skal ske med en fødselslæge,som din jordemoder henviser til.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.