30 min motion om dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. september 2017

Justthinking

Jeg har læst, at man som gravid skal dyrke motion 30 minutter om dagen - hver dag (selvfølgelig hvis man ikke ligger vandret pga. bækkenløsning m.m)

Jeg har et job, hvor jeg går og står meget i 6-8 timer om dagen og kommer snildt op på mine 10.000 skridt - men er det nok eller skal de 30 min ligge ud over det? 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2017

Rikkemor89

Justthinking skriver:

Jeg har læst, at man som gravid skal dyrke motion 30 minutter om dagen - hver dag (selvfølgelig hvis man ikke ligger vandret pga. bækkenløsning m.m)

Jeg har et job, hvor jeg går og står meget i 6-8 timer om dagen og kommer snildt op på mine 10.000 skridt - men er det nok eller skal de 30 min ligge ud over det? 

På forhånd tak 

Jeg tænker at du skal mærke efter i din krop om du kan holde eller overskue 30 minutter mere om dagen..

Jeg dyrker motion hverdag, men går en masse skridt hverdag på Sosu skolen (:

Anmeld Citér

21. september 2017

Abracadabra

Justthinking skriver:

På forhånd tak 

Nej, du får fint med motion. Du skal ikke nødvendigvis lave mere.

Anmeld Citér

21. september 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Alle burde lave motion 30 min om dagen og ikke kun gravide

Anmeld Citér

21. september 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Man sigter jo efter 10.000 skridt så det er jo perfekt. Det er dog sundt også at få pulsen op så jeg ville supplere med lidt ekstra hver uge - det behøves ikke at være hver dag men en cykeltur, løbetur,  svømning, fitness eller hvad du lige er til. 

Anmeld Citér

24. september 2017

Justthinking

Jeg træner også selvforsvar og rider en gang ugentligt - det var mere om jeg skulle knokle derudaf hvis energien ikke altid var til det - jeg ELSKER nemlig bevægelse og bruger håndvægte herhjemme :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.