Er nervøs :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
5 svar
1 synes godt om
21. september 2017

Anonym trådstarter

Hej alle sammen (:

Er mine hormoner bare helt ude i det fri eller ?

Jeg har mødt den sødeste mand & han er ikke ligesom de andre jeg har mødt, men alligevel bliver jeg nervøs i dag.

Han sov ved mig i nat & efter han tog på arbejde, der har han vært meget stille, ved godt han har en del & lave på arbejdet, men han har bare de andre dage fint kunne skrive en masse søde sms'er, men det ligesom det er slut nu :/

Andre der har oplevet det & kan fortælle mig det bare er mine hormoner (:

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2017

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Hej alle sammen (:

Jeg har mødt den sødeste mand & han er ikke ligesom de andre jeg har mødt, men alligevel bliver jeg nervøs i dag.

Han sov ved mig i nat & efter han tog på arbejde, der har han vært meget stille, ved godt han har en del & lave på arbejdet, men han har bare de andre dage fint kunne skrive en masse søde sms'er, men det ligesom det er slut nu :/

Altså måske lidt tidligt at konkludere at det er slut med de søde sms'er - dagen er jo dårligt gået i gang  

Anmeld Citér

21. september 2017

xStinepigen

Hej alle sammen (:

Altså jeg er i næsen fuldstændigt samme sitation lige for tiden. Har mødt ham to gange, og når han er kørt herfra har jeg selv taget kontakt. Har bare skrevet det var hyggeligt at møde han og tak for i hår og sådan. Måske han venter og ser din reaktion  der sker ikke noget ved at forsætte samtalen som normalt selv

Anmeld Citér

21. september 2017

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Altså jeg er i næsen fuldstændigt samme sitation lige for tiden. Har mødt ham to gange, og når han er kørt herfra har jeg selv taget kontakt. Har bare skrevet det var hyggeligt at møde han og tak for i hår og sådan. Måske han venter og ser din reaktion  der sker ikke noget ved at forsætte samtalen som normalt selv

Det har jeg skam også gjort (:

Fandt ud af han havde meget og se til (:

Så nu venter jeg & ser hvad der sker i aften (:

Anmeld Citér

21. september 2017

xStinepigen

Anonym skriver:

Det har jeg skam også gjort (:

Fandt ud af han havde meget og se til (:

Så nu venter jeg & ser hvad der sker i aften (:

Blev det bedre så?  

Anmeld Citér

22. september 2017

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Blev det bedre så?  

Desværre fik jeg en besked i går om at han ikke var klar til et nyt forhold osv..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.