Pakkekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

154 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. september 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Normalt har vores børn fået pakkekalender i december.

I år kan jeg godt tænke mig at lave en anderledes kalender.

De får 1 december en playmobil kalender. Og søndag en gave.

De andre dage tænker jeg at lave noget kreativt vi kan hygge med om eftermiddagen.

Men har i nogle ideer.

De er 2, 6, og 9 år. Der skal gerne være noget der er sjovt for den store men også noget den yngste kan være med til.

Så kom med ideer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2017

MorTil3+

hannetheis skriver:

Normalt har vores børn fået pakkekalender i december.

I år kan jeg godt tænke mig at lave en anderledes kalender.

De får 1 december en playmobil kalender. Og søndag en gave.

De andre dage tænker jeg at lave noget kreativt vi kan hygge med om eftermiddagen.

Men har i nogle ideer.

De er 2, 6, og 9 år. Der skal gerne være noget der er sjovt for den store men også noget den yngste kan være med til.

Så kom med ideer. 

Evt lave noget julepynt. Klippe klistre, eller male julekugler osv

Anmeld Citér

20. september 2017

MorTil3+

Vi lavede noget julepynt til træet sidste år med selvhærdende ler og kageudstikkere. Der kan man jo også bruge trylledej.

Anmeld Citér

20. september 2017

Thea14

Jeg får rigtig mange gør det selv videoer op på Facebook for tiden. Måske der kan findes inspiration der?? Har bla lige set en hvor man kan lave egne krystal fyrfadsstager. 

og ellers klippe julepynt, male med vinduesmaling på vinduerne, bage småkager, lave konfekt osv.

Eftersom jeg er på barsel i julen og for første gang i lang tid, ikke skal tænke arbejde den måned (en af de travleste måneder på mit job), har jeg planer om at der skal bages, laves konfekt og pynt i lange baner hele julen - generelt bare hygges med den store på 4 og så lillebror der dog ikke forstår så meget af det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.