Flyverdragt med lange ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
9 svar
5 synes godt om
18. september 2017

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby

Hejsa

Søger nogle erfaringer med flyverdragter til børn med lange ben 

Vi har i tidens løb haft Reima og Mikk-Line, men de er ikke lange nok i benene. Hvis vi køber dem, så der er god benplads, så bliver de alt for store ift. overkroppen  

Har I nogle mærker, I kan anbefale? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2017

Lenchick

Hejsa

Vi har i tidens løb haft Reima og Mikk-Line, men de er ikke lange nok i benene. Hvis vi køber dem, så der er god benplads, så bliver de alt for store ift. overkroppen  

Altid Didriksons!

Der er GOD længde i benene og det smarte er, at de kan forlænges med en størrelse ved at sprætte de særlige syninger indvendigt i både arm og ben. 

Hilsen mor til en meget langbenet pige på 6 år. Hun bruger 128/134 i bukser, men 122 i overfele. 

Anmeld Citér

18. september 2017

Lenchick

18. september 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
SH-Baby skriver:

Hejsa

Vi har været ret glade for vores småfolk dragt. Min 3-årige har en lidt mærkelig størrelse - ca 104 på overkroppen og 116-122 i benene. Og der har den passet super godt. 

Anmeld Citér

18. september 2017

Skouboe

Jeg stemmer i med Didriksons, bare vær op på at de er meget store i størrelsen, så hvis du køber den online, så kig i måleskemaet.

Anmeld Citér

18. september 2017

MorTil3+

SH-Baby skriver:

Hejsa

Har du evt tænkt på at købe 2 delt vintertøj nu barnet er 6+? Vi har købt 2 delt til vores datter i år hun bliver 6 til feb. 

Anmeld Citér

19. september 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MorTil3+ skriver:

Har du evt tænkt på at købe 2 delt vintertøj nu barnet er 6+? Vi har købt 2 delt til vores datter i år hun bliver 6 til feb. 

Jeg kunne ikke være mere enig. Når de er 6+ behøver de ikke længere flyverdragt, men kan sagtens have en jakke og overtræksbukser

Anmeld Citér

19. september 2017

SH-Baby

Lenchick skriver:

Altid Didriksons!

Der er GOD længde i benene og det smarte er, at de kan forlænges med en størrelse ved at sprætte de særlige syninger indvendigt i både arm og ben. 

Hilsen mor til en meget langbenet pige på 6 år. Hun bruger 128/134 i bukser, men 122 i overfele. 

Det lyder som noget for os  Jeg tjekker linket ud - tak!

Anmeld Citér

19. september 2017

SH-Baby

Cherraly skriver:

Vi har været ret glade for vores småfolk dragt. Min 3-årige har en lidt mærkelig størrelse - ca 104 på overkroppen og 116-122 i benene. Og der har den passet super godt. 

Jeg har ikke erfaring med deres overtøj, så det må jeg da lige have kigget på - tak 

Anmeld Citér

19. september 2017

SH-Baby

MorTil3+ skriver:

Ja det har jeg, men hun vil hellere have en flyverdragt  Ikke at hun skal bestemme, men hun skal jo helst også ville bruge det, ellers er jeg lige vidt  Jeg må lige i tænkeboks igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.