5+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg er 5+2 i dag og over lykkelig. Jeg tror virkelig lille spiren bliver der inde. Det har været en kamp uden lige de sidste 3 år, men nu er den der og nu skal du blive derinde  jeg skal til tidlig scanning den 4/10, det føltes som lang tid, men lægerne siger at vi skal derhen før vi ordenligt kan se noget der inde. Så skal jeg have ringet til lægen og bestilt tid til 1. Graviditetsundersøgelse. 

Andre fra sønderjylland nær kolding der er gravide? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er 5+2 i dag og over lykkelig. Jeg tror virkelig lille spiren bliver der inde. Det har været en kamp uden lige de sidste 3 år, men nu er den der og nu skal du blive derinde  jeg skal til tidlig scanning den 4/10, det føltes som lang tid, men lægerne siger at vi skal derhen før vi ordenligt kan se noget der inde. Så skal jeg have ringet til lægen og bestilt tid til 1. Graviditetsundersøgelse. 

Stort tillykke med graviditeten 

Jeg er godt nok ikke fra Sønderjylland, men er også gravid, er 6+0 i dag, og skal til scanning i uge 7 og 1. graviditetsundersøgelse hos lægen i uge 8 

Håber den lille bliver og kæmper løs for os begge 

Anmeld Citér

18. september 2017

lykkekevin

Anonym skriver:

Jeg er gravid dig i uge 34 men nær kolding 

Tillykke med maven krydser alt hvad jeg kan for lille spiren bliver der ind

Anmeld Citér

18. september 2017

Anonym trådstarter

3 timer efter mit opslag betyder jeg at bløde, sidder med kramper i maven og store blødninger, så der er ingen baby til mig i denne omgang alligevel 

Anmeld Citér

19. september 2017

KommendeMama

Anonym skriver:

Stort tillykke med graviditeten 

Jeg er godt nok ikke fra Sønderjylland, men er også gravid, er 6+0 i dag, og skal til scanning i uge 7 og 1. graviditetsundersøgelse hos lægen i uge 8 

Håber den lille bliver og kæmper løs for os begge 

Hvorfor allerede scanning i uge 7? �� Det er jeg ikke blevet tilbudt ��

Anmeld Citér

20. september 2017

Anonym

KommendeMama skriver:

Hvorfor allerede scanning i uge 7? �� Det er jeg ikke blevet tilbudt ��

Jeg har været i fertilitetsbehandling, de fleste fertilitetsklinikker tilbyder en tidlig scanning inden man bliver afsluttet.

Anmeld Citér

20. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

3 timer efter mit opslag betyder jeg at bløde, sidder med kramper i maven og store blødninger, så der er ingen baby til mig i denne omgang alligevel 

Det er jeg ked af at høre  Ved hvor hårdt det er. Jeg har kæmpet i 2 år og haft 2 bio.

Anmeld Citér

20. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre  Ved hvor hårdt det er. Jeg har kæmpet i 2 år og haft 2 bio.

Har kæmpet 3 år med 2 provokeret, 5 spontane og 1 bio. Fik taget blodprøve mandag hvor hcg lå på 11000 og igen i dag da blødningerne er stoppet i går og kommet lidt igen i dag, så skal de se om det stiger. De tror det var en blodansamling der lå og ikke en abort, så krydser fingre 

Anmeld Citér

20. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Har kæmpet 3 år med 2 provokeret, 5 spontane og 1 bio. Fik taget blodprøve mandag hvor hcg lå på 11000 og igen i dag da blødningerne er stoppet i går og kommet lidt igen i dag, så skal de se om det stiger. De tror det var en blodansamling der lå og ikke en abort, så krydser fingre 

Jeg håber for dig at det "bare" var en blodansamling. 

Krydser fingre med dig 

Du må endelig melde tilbage hvordan det går.

Anmeld Citér

20. september 2017

KommendeMama

Anonym skriver:

Jeg har været i fertilitetsbehandling, de fleste fertilitetsklinikker tilbyder en tidlig scanning inden man bliver afsluttet.

Nåå okay 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.