Teste efter tid x mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
1 svar
2 synes godt om
17. september 2017

Anonym trådstarter

Har testet de sidste 2-3 dage med negative teste lige meget hvor lang tid de har lagt. 

Idag har jeg taget 3 teste som alle har givet en virkelig svag streg ca efter 5-8 min. Og ja teste er ugyldig efter tid. Men det er sgu underligt st alle de teste jeg har taget idag har gjort det. Det er samme mærke jeg har brugt hele tiden 

mer enten 3+3 eller 4+4 da der har været 2 dage som har føltes som æl dag. Hælder dog mest til 3+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Har testet de sidste 2-3 dage med negative teste lige meget hvor lang tid de har lagt. 

Idag har jeg taget 3 teste som alle har givet en virkelig svag streg ca efter 5-8 min. Og ja teste er ugyldig efter tid. Men det er sgu underligt st alle de teste jeg har taget idag har gjort det. Det er samme mærke jeg har brugt hele tiden 

mer enten 3+3 eller 4+4 da der har været 2 dage som har føltes som æl dag. Hælder dog mest til 3+3

Vent til udebleven mens og ta så test igen. Som du selv siger så er de ugyldige efter tid. 

Men betyder ikke at de ikke er positive efter tid. De er bare ikke til at regne med. Hvis du er gravid burde den slå ud indenfor tid ved udebleven mens  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.