Forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2017

Anonym trådstarter

Hej alle sammen... På forhånd undskyld for et laaangt indlæg 

Jeg står i den situation at min mens har besluttet sig for at blive væk på 3. måned. I juli var jeg en tur hos gynækologen for at få tjekket hvordan det stod til med min PCO, da jeg ikke er blevet tjekket i 6 år. Heldigvis var der gode nyheder og mine æggestokke så fine ud og hun sagde at min PCO så ud til at være i dvale pt Hun fandt endda et æg på 16 mm i højre side og sagde at jeg ville få ægløsning i løbet af den næste uge, så det udnytte manden og jeg selvfølgelig 

Men siden da er min mens altså ikke kommet igen  og nu går jeg selvfølgelig og er bekymret for hvad der kan være i vejen jeg har taget tests, men har kun fået et par stykker hvor man lige kunne ane en streg (sikkert skyggestrger) ellers har de været klart negative (så sent som i dag)... Så mit spørgsmål er om der er nogen der har en ide om hvad der kan være på spil? Er det PCO'en? Har gynækologen taget fejl? Eller kan der være et spinkelt håb om at der er en lille spire der inde? (Har bestilt tid ved lægen, men der er lang ventetid) 

Håber der er nogen som kan genkende min situation eller har nogle bud på hvad det er 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2017

Emilie91

Anonym skriver:

Hej alle sammen... På forhånd undskyld for et laaangt indlæg 

Jeg står i den situation at min mens har besluttet sig for at blive væk på 3. måned. I juli var jeg en tur hos gynækologen for at få tjekket hvordan det stod til med min PCO, da jeg ikke er blevet tjekket i 6 år. Heldigvis var der gode nyheder og mine æggestokke så fine ud og hun sagde at min PCO så ud til at være i dvale pt Hun fandt endda et æg på 16 mm i højre side og sagde at jeg ville få ægløsning i løbet af den næste uge, så det udnytte manden og jeg selvfølgelig 

Men siden da er min mens altså ikke kommet igen  og nu går jeg selvfølgelig og er bekymret for hvad der kan være i vejen jeg har taget tests, men har kun fået et par stykker hvor man lige kunne ane en streg (sikkert skyggestrger) ellers har de været klart negative (så sent som i dag)... Så mit spørgsmål er om der er nogen der har en ide om hvad der kan være på spil? Er det PCO'en? Har gynækologen taget fejl? Eller kan der være et spinkelt håb om at der er en lille spire der inde? (Har bestilt tid ved lægen, men der er lang ventetid) 

Håber der er nogen som kan genkende min situation eller har nogle bud på hvad det er 

Puha - det er svært at sige hvad der kan skylde det Har du mulighed for at kontakte din gynækolog igen og forklare situationen til hende ? måske vil hun se dig igen og se om det er PCO'en igen ..

Anmeld Citér

17. september 2017

Anonym trådstarter

Har desværre ikke nogen mulighed for at kontakte gynækologen, da hun afsluttede mig inde hos hende... Men jeg regner med at lægen giver mig en ny henvisning hvis det er at hun ikke selv kan hjælpe mig er bare ved at blive sindssyg af ventetiden og det er manden også   

Anmeld Citér

19. september 2017

Camilla <3

Har du billeder af dine tests? :-) 

Anmeld Citér

20. september 2017

Anonym trådstarter

Har prøvet at oploade et billede, men kan virkelig ikke finde ud af det
Jeg har kun et billede af den ene (en fra Valmed)... Og stregen var mere tydelig i virkeligheden end på kamera (min mand var overbevist om at den var positiv).... Men de andre der har vist en svag streg har været en Clearblue og 2 fra Babyplan af den tidlige slags. Resten jeg har taget har været negative  

Ved ikke om I kan se billedet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. september 2017

Anonym

På den test du viser der, der er der en streg. Hvornår er den taget og hvor langt burde du være henne? Har du prøvet at tage en mere af samme mærke på morgenurin? 

Anmeld Citér

20. september 2017

Anonym trådstarter

Det er nok 14 dage siden.... Og hvis jeg regner fra sidst jeg havde mens er jeg omkring 10 uger henne  

Og nej jeg har ikke prøve samme mærke tests med morgenurin siden men har prøvet med to andre mærker (fra Rema og nogle billige strimmel-tests) og de viser negative.... eller det vil sige... Dem fra Rema får farve i den første streg hurtigt, men farven forsvinder i løbet af de første 5 min, men jeg går bare ud fra at det er sådan at de tests ser ud? Er der andre der har erfaringer med dem?

Anmeld Citér

20. september 2017

Anonym

Det er nok 14 dage siden.... Og hvis jeg regner fra sidst jeg havde mens er jeg omkring 10 uger henne  

Og nej jeg har ikke prøve samme mærke tests med morgenurin siden men har prøvet med to andre mærker (fra Rema og nogle billige strimmel-tests) og de viser negative.... eller det vil sige... Dem fra Rema får farve i den første streg hurtigt, men farven forsvinder i løbet af de første 5 min, men jeg går bare ud fra at det er sådan at de tests ser ud? Er der andre der har erfaringer med dem?

Men du har ikke haft mens siden de 3 måneder før lægebesøg? For så skal man vel gå ud fra de æg hun så, tænker jeg?

Jeg bestilte strimler på nettet. men ville da selv prøve en test mere af den du har sendt billede af når nu den har givet en streg. Man skal helst holde sig til et mærke

Anmeld Citér

22. september 2017

Camilla <3

Jeg kan godt se en svag streg på billedet. Helt ærligt, så havde jeg nok enten valgt en scanning eller en blodprøve hos lægen.:-) Skulle du være gravid, så er det jo snart tid til NF. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.