"Implantationsblødning" uden at være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.902 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. september 2017

Anonym trådstarter

Hej damer. 

I lørdags havde jeg min ægløsning hvor manden og jeg selvfølgelig hyggede os 

igår aftes da jeg tørre mig var der lidt lyserød farve på papiret  

jeg har læst en del om de her "implantationsblødninger" og det har jo gjort at mine forventninger er kommet helt op  hvilket er lidt dumt da der er en hel uge til jeg overhoved kan teste  

så - er der nogen som har prøvet at få en lille blødning ugen inden mens hvor det ikke var en graviditet?  ..... eller måske nogen som blev gravid efter en lille blødning ?  

Det er svært ikke at håbe alt muligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2017

Anonym

Det kan jo være hvad som helst. Et sprængt blodkar eller lign. Eller er æg der har sat sig fast, men det betyder jo ikke at det bliver der. Rigtig mange graviditeter går jo til inden man overhovedet kan teste. - i teorien kan det også være et æg der rev sig løst.

Jeg har aldrig blødt når ægget har sat sig fast, men har flere gange haft en lille blødning kort efter ægløsning, uden der var en graviditet. 

Slap af, vent og test hvis mens udebliver... andet er der vist ikke at gøre...

Anmeld Citér

16. september 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Hej damer. 

jeg har læst en del om de her "implantationsblødninger" og det har jo gjort at mine forventninger er kommet helt op  hvilket er lidt dumt da der er en hel uge til jeg overhoved kan teste  

så - er der nogen som har prøvet at få en lille blødning ugen inden mens hvor det ikke var en graviditet?  ..... eller måske nogen som blev gravid efter en lille blødning ?  

Implantationsblødning er almindelig kendt, men ikke en betingelse for graviditet.

Man kan sagtens få implantationsblødning uden det resulterer i graviditet, så går fosteranlægget blot til på et meget tidligt stadie, og hvis man er sej og lader være med at teste før tid, vil man aldrig opdage det.

Anmeld Citér

16. september 2017

Anonym trådstarter

Se det vidste jeg ikke. Og har heller ikke læst det nogen steder. Vi har prøvet i mange måneder nu og har endnu ikke fået en blødning som denne før. Så tænkte det var helt specielt  

jeg har ikke testet før tid nogen sinde da jeg meget hellere vil have min mens end at få en negativ test  

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym trådstarter

Nå pessimister  

den var der sku. Jeg er gravid. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Nå pessimister  

den var der sku. Jeg er gravid. 

Tillykke med det, men folk var da ikke pessimister? De gav dig bare realistiske både-og svar. Forventer du virkelig, at folk vil hoppe op og ned af glæde på dine vegne og have lyst til at rådgive dig, hvis du tiltaler dem negativt?

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej damer. 

Ja desværre prøvede jeg det i denne cyklus. Jeg har dog heller ikke fået min mens endnu. Men tester negativt så er helt sikkert ikke gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.