Hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2017

Anonym trådstarter

Nu har jeg testet meget svag steg med ægløsningstest i 5 dage. I dag er den ved at være lidt tydeligt. Men jeg tænker hvor mange dage inden og efter ægløsning kan den måle noget?

Er godt nok forvirret om den er på vej eller om den har været

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2017

Anonym

Min erfaring siger mig, at de ægløsning teste stresser mere end de gavner... 

Jeg har selv haft gjort det, men gør det ikke længere. Jeg har normalt 26-28 dag cyklus og så sørger jeg egentlig bare for at have regelmæssig sex. Min holdning er at man skal slappe af.. nu ved du hvilke dage og op til du muligvis har ægløsning , så bare sørg for at give den lidt mere gas i de perioder.  :-) 

alt held og lykke herfra 

Anmeld Citér

15. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min erfaring siger mig, at de ægløsning teste stresser mere end de gavner... 

Jeg har selv haft gjort det, men gør det ikke længere. Jeg har normalt 26-28 dag cyklus og så sørger jeg egentlig bare for at have regelmæssig sex. Min holdning er at man skal slappe af.. nu ved du hvilke dage og op til du muligvis har ægløsning , så bare sørg for at give den lidt mere gas i de perioder.  :-) 

alt held og lykke herfra 

Har bare ikke oplevet det før.

Med min søn var den på 28 dage og ægløsningstest virkede så jeg kunne fremad regne ud hvornår det var og så lykkedes det ved første forsøg.

Men det her er bare mytisk. Hvor længe kan det da måle noget. Det må da enten være helt væk snart eller blive positiv 

Anmeld Citér

15. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Har bare ikke oplevet det før.

Med min søn var den på 28 dage og ægløsningstest virkede så jeg kunne fremad regne ud hvornår det var og så lykkedes det ved første forsøg.

Men det her er bare mytisk. Hvor længe kan det da måle noget. Det må da enten være helt væk snart eller blive positiv 

Det har jeg også selv prøvet.. 

jeg tænkte det samme som dig.. Men den er kun positivt når stregen er helt farvet. dvs som kontrol stregen hvis du forstår <3 

Anmeld Citér

15. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det har jeg også selv prøvet.. 

jeg tænkte det samme som dig.. Men den er kun positivt når stregen er helt farvet. dvs som kontrol stregen hvis du forstår <3 

Ja nemlig derfor det forvirrer mig jeg. Har i 5 dage testen en svag streg synes det er længe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.