Jeg ved hvordan du har det, men her får du en lille solstråle historie..
Min kæreste og jeg havde prøvet at blive gravide i ca 11 måneder, jeg lyver ikke hvis jeg siger at vi min. havde sex en gang hver eneste dag i 11 måneder.. no matter what!!
Men der skete bare ikke noget, så vi gjorde ligesom mange vi fik en tid på Dronninglund fertilitetsklinik, vi var deroppe til undersøgelser og samtaler.. alt så fint ud, men fordi jeg havde MEGET ujævne mensturationer blev vi tilbudt at få hjælp.. dette gav ro på det hele, for nu vidste man jo ligesom at der var lys for enden og vi bekymrede os ikke så meget mere....
Da vi nåede til juni måned, hvor det hele ligesom skulle til at sættes igang med hele processen, havde jeg utolig meget arbejde og var meget stresset, og vi snakkede lidt frem og tilbage, min kæreste og jeg, og vi blev enige om at udskyde det hele til jannuar måned 2010.
Men så skete det helt utolige, det vi troede vi ikke kunne, vi stod lige pludselig der med en positiv test, efter 14 måneders forgæves forsøg, og venter nu vores lille mirakkel til maj næste år..
det jeg egentlig vil sige med det er at du må ikke give op det kan sagtens lade sig gøre, også for jer det er jeg sikker på. Jeg vil ihverfald håbe at vores historie kan give lidt håb og på samme tid til jeg krydse alt hvad jeg kan for at det nok skal lykkeds for jer.
Stort kram fra Anette 
Anmeld