Nogen der er tillidsrepresentant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
14 svar
8 synes godt om
14. september 2017

Mullesmith

Godaften alle

Nogen der ved hvad man får for at være tillidsrepresentant? 

Jeg er kommunalt ansat på et botilbud og har tænkt på at stille op til valget af tillidsrepresentant her næste år, og funderede over om det giver ekstra i lønningsposen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2017

LilleAsMor

Det kommer an på en lokal aftale - i hvert fald på mit job (selvejende institution på kommunale overenskomster - ikke inden for plejesektor).

Vores TR får 10000kr om året før skat. Og det gør AMR også. Skulle man blive valgt til begge positioner, så er det stadig kun 10000kr/år. 

Jeg vil sige, at hvis du stiller op pga pengene, så ville jeg genoverveje det. Der er rigtigt mange timers arbejde i det. Og desuden ville jeg som medarbejder være skeptisk, hvis min TR gjorde det for pengenes skyld. 

Men ellers så go for it! Jeg har den største respekt for mine kollegaer, der tager kampene for os!

Anmeld Citér

14. september 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg er TR. Det får jeg ikke en krone for. 

Det eneste jeg får, er én aften ude om året med alt betalt sammen med de andre TR og AMR i firmaet. 

Men det er så også i den private sektor. 

Anmeld Citér

15. september 2017

Mullesmith

LilleAsMor skriver:

Det kommer an på en lokal aftale - i hvert fald på mit job (selvejende institution på kommunale overenskomster - ikke inden for plejesektor).

Vores TR får 10000kr om året før skat. Og det gør AMR også. Skulle man blive valgt til begge positioner, så er det stadig kun 10000kr/år. 

Jeg vil sige, at hvis du stiller op pga pengene, så ville jeg genoverveje det. Der er rigtigt mange timers arbejde i det. Og desuden ville jeg som medarbejder være skeptisk, hvis min TR gjorde det for pengenes skyld. 

Men ellers så go for it! Jeg har den største respekt for mine kollegaer, der tager kampene for os!

Hehe i pædagogisk arbejde gør man intet for pengenes skyld. 

Anmeld Citér

15. september 2017

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er TR i den kommunale plejesektor. Vi bliver aflønnet efter hvor mange vi er TR for.

Anmeld Citér

15. september 2017

Carina:-)

Da jeg var i det private fik jeg timer for det ekstra arbejde der kunne være ved møder .

Ellers ikke.

Man skal tage det job fordi man ønsker at være noget for ens kollegaer og ikke for penge.

Desuden så er det vigtigt at være stærk psykisk 

Du får knubs både fra ledelse og kollegaer .

Og ikke alle er vilde med det arbejde man udfører især ikke hvis det betyder forandring og uro på arbejdspladsen.

Anmeld Citér

15. september 2017

lineog4

Jeg er tr og får 1400 før skat hver måned - hvis man vil efter penge skal man vist hellere videreuddanne sig. Derudover har jeg mindre lektioner da man vurderer arbejdet som tr koster på timeregnskabet. 

Jeg får oveni hatten en fantatisk spændende uddannelse som tr, lov til at nørde med ting heg synes er spændende og en indsigt i organisationen. Jeg får også flere akutte opgaver hvor jeg ikke kan sige: nej jeg skal hjem og hente børn. Og som en anden skrev så får jeg også knubs fra begge sider, for jeg kan ikke gøre alle tilfredse.

Anmeld Citér

15. september 2017

Mullesmith

Okay så nogen får noget for det og nogen får ikke noget for det. Det er i bund og grund også lige meget da jeg allerede laver mere TR arbejde end den TR vi har på arbejdspladsen! Så derfor har jeg tænkt mig at stille op næste år, fordi jeg ikke kan lade være og synes det er spændende. 

Anmeld Citér

15. september 2017

Mullesmith

lineog4 skriver:

Jeg er tr og får 1400 før skat hver måned - hvis man vil efter penge skal man vist hellere videreuddanne sig. Derudover har jeg mindre lektioner da man vurderer arbejdet som tr koster på timeregnskabet. 

Jeg får oveni hatten en fantatisk spændende uddannelse som tr, lov til at nørde med ting heg synes er spændende og en indsigt i organisationen. Jeg får også flere akutte opgaver hvor jeg ikke kan sige: nej jeg skal hjem og hente børn. Og som en anden skrev så får jeg også knubs fra begge sider, for jeg kan ikke gøre alle tilfredse.

jeg vil også meget gerne have den TR uddannelse, spændende 

Anmeld Citér

15. september 2017

MysteriousAngel

Mullesmith skriver:

Godaften alle

Nogen der ved hvad man får for at være tillidsrepresentant? 

Jeg er kommunalt ansat på et botilbud og har tænkt på at stille op til valget af tillidsrepresentant her næste år, og funderede over om det giver ekstra i lønningsposen? 

Er TR på en kommunal skole. 658 før skat som tillæg hver mdr. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.