Nylig gravid, symptomer og bekymring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg har næsten lige fundet ud af at jeg er gravid og jeg har regnet mig frem til at jeg er 5 uger henne. Jeg har haft kvalme og kastet op et par gange i den sidste uge og har haft ligamentsmerter, men i dag er der ingen kvalme eller ligamentsmerter. Er det normalt at det er så forskelligt fra dag til dag? Skal jeg være bekymret? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2017

FruSteffensen

Symptomer kan komme og gå, så det skal du som udgangspunkt ikke bekymre dig om, bare glæd dig over kvalme- og opkastningsfrie dage når de er der

Jeg tænker det er lidt vel tidligt for ligamentsmerter (jeg havde dem først meget senere da livmoderen for alvor begyndte at vokse). Til gengæld havde jeg kramper i livmoderen de første par uger mens ægget gravede sig godt ned. Kunne det være det du mærker? Men altså, jeg er ikke læge, så det kan da også sagtens være man kan have ligamentsmerter så tidligt.

stort tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

14. september 2017

Anonym trådstarter

Symptomer kan komme og gå, så det skal du som udgangspunkt ikke bekymre dig om, bare glæd dig over kvalme- og opkastningsfrie dage når de er der

Jeg tænker det er lidt vel tidligt for ligamentsmerter (jeg havde dem først meget senere da livmoderen for alvor begyndte at vokse). Til gengæld havde jeg kramper i livmoderen de første par uger mens ægget gravede sig godt ned. Kunne det være det du mærker? Men altså, jeg er ikke læge, så det kan da også sagtens være man kan have ligamentsmerter så tidligt.

stort tillykke med graviditeten

Mange tak. Vi har prøvet i 2 år så nerverne sidder ude på tøjet, og jeg eller vi frygter det værste når den efter så lang tid endelig blev positiv. Jeg har menstruations lignende smerter eller kramper og fik at vide at det kaldes ligamentsmerter af lægen, da jeg spurgte ind til det.

Mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.