Fortvivlet - tidlig md scanning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2017

Anonym trådstarter

Sagen er den jeg har været i risiko for downs , 

Fik taget en nifty test som viste normal inden for de 3 

nu sidder jeg og fortryder lidt jeg valgte nifty årsag fordi at den jo kun måler de 3 trisomier

sidder nu igen skide bekymret for om barnet kan have cdl eller ligne da det jo også kan indikere noget fra nf! Fordi jeg valgte biosip fra er fordi jeg er direkte angst for nåle og tanken om en nål lige ind i min mave ville få mig til at besvime af angst , kastede også op ved blodprøven fordi min krop er så nåle skræk ! 

Jeg skal til jm i næste uge men er bange for hun ikke vil sende mig til en gennemscanning eller tidlig md scanning , vi var til kønsscaning i uge 14 og der sagde han ikke noget om at han så underlig ud eller ligne men kunne næsten se 4 hjerte kamer på ham! 

Vil i tro med baggrundelse af lav risiko ved nf 1:7 at hun vil bevillige mig en scanning ? Tænker dag ud og dag ind 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2017

Anonym trådstarter

Ingen bud ????

Anmeld Citér

15. september 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg fik selv selv taget en nippt test i maj måned. Min risiko hed dog kun 1/211.

men jeg er stadig nervøs - ved mig kunne de ikke tage en biopsi fordi min moderkage lå forkert. Jeg er stadig bange for om han har downs eller andre skader - mest fordi den kun er 99% sikker. Men ved md scanning i uge 21 var alt fint. På søndag er jeg 30 uger henne og prøver, at sige til mig selv, at hvis der var noget rivende galt havde de selv foreslået den tidlige scanning!? Men tal med din jordemor lm det - det kan jo ikke skade at spørge hende. Men ellers så fåe du jo vished i uge 20  pøj pøj 

Anmeld Citér

15. september 2017

HvidSne

Der er flere private scanningsklinikker, som udbyder tidligere gennemscanninger. Det kunne måske være en mulighed?

Anmeld Citér

15. september 2017

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Jeg fik selv selv taget en nippt test i maj måned. Min risiko hed dog kun 1/211.

men jeg er stadig nervøs - ved mig kunne de ikke tage en biopsi fordi min moderkage lå forkert. Jeg er stadig bange for om han har downs eller andre skader - mest fordi den kun er 99% sikker. Men ved md scanning i uge 21 var alt fint. På søndag er jeg 30 uger henne og prøver, at sige til mig selv, at hvis der var noget rivende galt havde de selv foreslået den tidlige scanning!? Men tal med din jordemor lm det - det kan jo ikke skade at spørge hende. Men ellers så fåe du jo vished i uge 20  pøj pøj 

Puha kan godt følge dig men min er alligevel noget mindre ind din! Ikke fordi det ændre det sig for kan sagtens se du er nervøs men min hedder 1:7 så det bare så lavt , men tænker jeg prøver og snakke med hende hun kan jo sikkert godt forstå mig eller det håber jeg da ! Øv virkelig ubehageligt og gå sådan i frygt for noget man elsker allerede 

Anmeld Citér

15. september 2017

Anonym trådstarter

HvidSne skriver:

Der er flere private scanningsklinikker, som udbyder tidligere gennemscanninger. Det kunne måske være en mulighed?

Ja det ved jeg godt , men efter som vi allerede nu  har brugt 60.000kr i ferlitet behandling og købt en del scanninger hvor der snart er brugt 2500 kr kan vi ikke blive ved og se os råd til og købe scanninger , 

Anmeld Citér

15. september 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg er sikker på de giver dig en scanning 

Anmeld Citér

15. september 2017

Anonym

Jeg er også sikker på de giver dig en scanning. 

Anmeld Citér

15. september 2017

Beem82

Jeg gik til min læge og fortalte, at jeg var rigtig nervøs og ked af, at jeg ikke som udgangspunkt skulle have en tidlig misdannelsesskanning (har tidligere mistet i uge 33). Hun henviste mig til en og få dage efter fik jeg brev fra sygehuset.

Så det er også en vej at gå, hvis din jm ikke er lydhør.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.