Gentagende spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2017

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder stiller jeg med sikkerhed at spørgsmål der er stillet før , men ikke noget jeg er blevet klogere på. 

jeg har set der er spurgt om det før angående skygge streger på en valmed test. 

Men der er sgu en ting der undre mig. Jeg prøver blive gravid , og jeg har aldrig haft så meget som skyggen af en positiv gravidtes test .  OVERHOVEDET!  

jeg har læst mig frem til nettet at efter 5 min skal testene smides ud da de fremadrettet kan være misvisende. 

jeg har taget 5 gravidtes teste nu fra valmed over 3 dage . og alle får en lyserød streg nr 2 efter 2 timer .  Ja det er misvisende, men ligefrem på 5 teste???? 

jeg forstår det ikke .... Jeg regner ikke med noget som helst . Men 5 teste ...... Er de virkelig så dårlige ? som sagt . Har aldrig haft en positiv test uanset hvor længe den så har ligget har der ikke været skyggen af en streg .  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2017

Anonymor

Det tror jeg virkelig de er. Jeg har ikke selv prøvet valmed, men jeg kender uhyggeligt mange, der har fået streger over tid med de tests, som altså ikke var gravide. Af den årsag har jeg helt fravalgt at bruge dem, da jeg ikke ville stå i en situation, hvor jeg blev i tvivl  

Anmeld Citér

13. september 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Det tror jeg virkelig de er. Jeg har ikke selv prøvet valmed, men jeg kender uhyggeligt mange, der har fået streger over tid med de tests, som altså ikke var gravide. Af den årsag har jeg helt fravalgt at bruge dem, da jeg ikke ville stå i en situation, hvor jeg blev i tvivl  

Det undre mig bare helt vildt? 

har altid  brugt valmed. og de har aldrig nogen sinde givet mig så meget som en skygge streg OVERHOVEDET. forstår det ikke... 

Anmeld Citér

13. september 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Det undre mig bare helt vildt? 

har altid  brugt valmed. og de har aldrig nogen sinde givet mig så meget som en skygge streg OVERHOVEDET. forstår det ikke... 

Mærkeligt! Men hvad med at prøve et andet mærke hvis du er i tvivl? Men jeg ville aldrig tage et resultat der kom flere timer senere for noget 

Anmeld Citér

13. september 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Mærkeligt! Men hvad med at prøve et andet mærke hvis du er i tvivl? Men jeg ville aldrig tage et resultat der kom flere timer senere for noget 

Jeg regner det bestemt heller ikke for noget overhovedet!! Så jeg kan ikke engang blive skuffet ... 

jeg syntes bare det underligt.. 

Anmeld Citér

13. september 2017

Thilde86

Jeg fik også nærmest altid skyggestreger på den type test samt dem fra apoteket efter tid, hvor jeg ikke var gravid. Endte med at gå over til strimmeltests fra billige-teste.dk og lavpris-teste.dk, for følte det var de mest pålidelige, og der fik jeg først en streg nummer to (som endda kom inden for tid), da jeg rent faktisk var blevet gravid.

Så jo, de ER så dårlige, og kommer den efter tid er du ikke gravid.

Anmeld Citér

14. september 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Jeg fik også nærmest altid skyggestreger på den type test samt dem fra apoteket efter tid, hvor jeg ikke var gravid. Endte med at gå over til strimmeltests fra billige-teste.dk og lavpris-teste.dk, for følte det var de mest pålidelige, og der fik jeg først en streg nummer to (som endda kom inden for tid), da jeg rent faktisk var blevet gravid.

Så jo, de ER så dårlige, og kommer den efter tid er du ikke gravid.

tusind tak for svar:-)

Anmeld Citér

14. september 2017

Anonym

Jeg har aldrig fået en streg - heller ikke efter tid - på nogen type test, med mindre jeg var gravid. De har i alle mine seks graviditeter (2 børn, 2 SA'er, 1 MA og 1 provokeret abort (og 3 bio'er)) startet med at komme efter tid og er så efter et par dage kommet inden for tiden.

Jeg har dog hørt om mange andre, der har fået en såkaldt skyggestreg.

Det er dog noget med at det er antistoffer i ens urin der sætter sig fast på stregen, selvom den kun burde reagere på hCG. Så det kan da have noget at gøre med hvor mange antistoffer man danner? Antistofferne har så vidt jeg ved noget med ens immunforsvar at gøre og jeg har et elendigt immunforsvar, som ikke "fungerer" som det skal, så måske er det derfor.
Jeg har ikke vildt meget forstand på alt det der med biologi, så det kan godt være det er noget værre volapyk jeg kommer af med

Anmeld Citér

14. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har aldrig fået en streg - heller ikke efter tid - på nogen type test, med mindre jeg var gravid. De har i alle mine seks graviditeter (2 børn, 2 SA'er, 1 MA og 1 provokeret abort (og 3 bio'er)) startet med at komme efter tid og er så efter et par dage kommet inden for tiden.

Jeg har dog hørt om mange andre, der har fået en såkaldt skyggestreg.

Det er dog noget med at det er antistoffer i ens urin der sætter sig fast på stregen, selvom den kun burde reagere på hCG. Så det kan da have noget at gøre med hvor mange antistoffer man danner? Antistofferne har så vidt jeg ved noget med ens immunforsvar at gøre og jeg har et elendigt immunforsvar, som ikke "fungerer" som det skal, så måske er det derfor.
Jeg har ikke vildt meget forstand på alt det der med biologi, så det kan godt være det er noget værre volapyk jeg kommer af med

næ , det giver egentlig ret god mening:-) 

tak for dit svar :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.