irritation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg er så frustreret og irriteret over jeg ikke kan tænke på noget andet end projekt baby ! 

- HVORFOR bliver jeg ved med at teste når jeg jo egentlig godt ved den ikke er der ? 

jeg ved godt at en graviditets test IKKE tæller efter end tid, de der 3-5min.  uanset hvor længe jeg haft en negativ gravidtes test at ligge er der aldrig kommet nærheden af en streg , ikke engang en skygge streg !!  

jeg har nu taget 4 gravidtes test, og alle 4 fra valmed ( som jeg altid tester med) er der kommet skygge steg med farve. som sagt efter end tid, og det undre mig når der ALDRIG nogen sinde har været så meget som noget som helst ? jeg gør mig mere sindssyg.

er der nogle der har nogle gode råd til at slappe af ?

har prøvet i over 1 år....  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2017

Anonym trådstarter

slet ingen råd ? 

ved dette spørgsmål garanteret har været der 120 gange .  men jeg er lost.... :-(

Anmeld Citér

12. september 2017

Abracadabra

Aftenskole? Begynde til sport? Holde op med at købe tests? 

Anmeld Citér

12. september 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Aftenskole? Begynde til sport? Holde op med at købe tests? 

Ja, jeg kunne gøre nogle af de ting..  Men det er som om mine tanker styre mig.... 

Anmeld Citér

12. september 2017

Mille123

Anonym skriver:

Ja, jeg kunne gøre nogle af de ting..  Men det er som om mine tanker styre mig.... 

Jeg havde det som dig inden jeg blev gravid første gang. Har I overvejet at blive udredt? Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel du/I er

Anmeld Citér

12. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg er . og alt på mig er som det skal være. og jeg har også haft en bio. så tænker hans umiddelbart og så virker. ?

Anmeld Citér

12. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er . og alt på mig er som det skal være. og jeg har også haft en bio. så tænker hans umiddelbart og så virker. ?

Jeg er 26 og min mand er 40

Anmeld Citér

13. september 2017

Mille123

Anonym skriver:

Jeg er 26 og min mand er 40

Jeg fejlede heller ikke noget havde endda

mange æg og producerede dem på få hormoner k behandling, men min mand havde svingende sædkvalitet hvilket som minimum kan forlænge processen for at blive gravid - blot til orientering

Anmeld Citér

13. september 2017

Anonym

tage  på en ferie uden testudstyr, evt måske nogle mindfulness øvelser, eller måske et mindfulness hold til at få til mere ro

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.