Ægløsningstest som ikke virker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

244 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg har testet med ægløsningstest i god tid og den viste ingenting. 15 test fik jeg brugt og jeg testede to gange op til hvor jeg troede jeg havde ægløsning. Men intet kom frem. Da jeg så skifter test kommer der en streg nummer to. Ikke så tydelig endnu. Men nu tænker jeg lidt om den anden test ikke har virket eller om min ægløsning er på vej?

nogen der har prøvet nogle test der ikke har virket? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2017

yagnes

jeg har brugt normals billige ægløsningsteste. 

ligemeget hvor meget jeg prøvede kunne jeg ikke få selv den utydelige nummer to streg. Jeg troede ellers at jeg havde ægløsning da jeg regnede med 14 dages reglen samt udflåd/slim. 

men en uge efter var der to lige tydelige streger. fra den ene dag til den anden endda. 

Anmeld Citér

12. september 2017

Anonym trådstarter

nesss skriver:

jeg har brugt normals billige ægløsningsteste. 

ligemeget hvor meget jeg prøvede kunne jeg ikke få selv den utydelige nummer to streg. Jeg troede ellers at jeg havde ægløsning da jeg regnede med 14 dages reglen samt udflåd/slim. 

men en uge efter var der to lige tydelige streger. fra den ene dag til den anden endda. 

Det er forvirrende med dem. Jeg ved ikke om jeg skal tro den er på vej eller om den har været og den anden test ikke har virket så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.