Øm ved skamlæbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. september 2017

brevkassen-37997

Hej allesammen,

Jeg har de sidste par dage været øm ved skamben/læbe, når jeg sætter mig ned. Føles meget hævet og så med smerter/ømhed. Det er mest i venstre side når jeg trykker (sorry��) men det er også i den side jeg har bækkenløsning, så har lidt svært ved at mærke efter.

MEN nu blev jeg lige nød til at kigge. Ser ret hævet ud (som jo kan være normalt), men - uden at kunne se ret meget - så det ud som om at der var nogle hvide blærer eller lign på indersiden og det var ømt der. Ringer til læge i morgen, men ville lige høre om der er nogen der har haft lignende eller ved hvad det kan være?

Pft,

25 uger henne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2017

Beem82

Maven er på det tidspunkt ved at være så tung, at blodets tilbageløb bliver besværet og derved får du væskeophobninger. Et godt trick hvis du kan for bækkenløsning er at ligge på ryggen, løfte bagen så højt du kan (fødderne i jorden, den klassiske balleøvelse) og så lave knibeøvelser. Det skulle hjælpe tilbageløbet.

Derudover kunne det godt lyde lidt som symfyseløsning. Det bøvler jeg med og det giver sig primært udslag i en stikkende smerte ud i skamben og den ene skamlæbe, som om en nerve er i klemme. Kan mærke det når jeg sidder ned, men primært når jeg ligger ned.

Anmeld Citér

12. september 2017

brevkassen-37997

Tak for dit svar. Er nu blevet i tvivl om, om det måske kan være herpes?  

ja, jeg kalder det hele for "bækkenløsning". Det har jeg nok i virkeligheden ikke, da jeg ikke tror jeg har det hele vejen rundt. Symfyseløsning lyder rigtigt nok! 

Anmeld Citér

13. september 2017

Lul85

brevkassen-37997 skriver:

Tak for dit svar. Er nu blevet i tvivl om, om det måske kan være herpes?  

ja, jeg kalder det hele for "bækkenløsning". Det har jeg nok i virkeligheden ikke, da jeg ikke tror jeg har det hele vejen rundt. Symfyseløsning lyder rigtigt nok! 

Dine symptomer kunne godt tyde på herpes og hvis det er, så er det jo super fint at få styr på inden fødslen

Anmeld Citér

13. september 2017

Pikku Myy

Host-host-kønslæber 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.