hvad hedder filmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. september 2017

Anonym trådstarter

Hej

sad her forleden og skulle snakke om film vi havde set som unge/yngre med nogle kollegaer. Der husker jeg så på en film som jeg syntes var rigtig god, men kan kun huske et enkelt klip fra den.. Så ved det ikke er meget at gå efter men måske nogen kan huske noget.

I filmen er den kvindelige hovedrolleindehaver gravid og til et forretningsmøde eller sådan noget. Hun mener hun nemt kan håndtere det hele men til mødet bliver de andre i tvivl.. 

mener at huske at den romantiske mandlige rolle er med til det møde, men er ikke sikker...

Ja det er desværre ikke meget ved jeg men nogen der har en eller anden ide?

tror det må være mindst 8-12 år siden..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2017

Flomama

Ved desværre ikke hvilken film. 

Men jeg er nød til at spørge hvorfor er du anonym? 

Anmeld Citér

11. september 2017

Anonym trådstarter

Hmmm tja det er også en fejl.. 

så det først da du spurgte 

Har prøvet at rette det men kan ikke finde ud af hvordan.. så ingen særlig grund andet end at jeg ikke har været helt vågen da jeg oprettede tråden 

Anmeld Citér

12. september 2017

ChesireKitty

Har du nogen form for tidslinie man lige kan gå efter? Det gør jo en forskel om du er 25 eller 50 når man skal lede efter en film fra "din ungdom"

Jeg kender ikke umiddelbart filmen, men jeg blever at være ret god til at Google mig frem til svar

Anmeld Citér

12. september 2017

CBbaby

Det kunne lyde som "knocked up" den er fra 2007. Den var ret populær og kom i rækken af de der "sjove" film om mærkelige situationer. Såsom 40-year-old Virgin  

det er Katrine heigl der spiller kvinden

det handler om en kvinde, som bliver gravid med et one-Night-stand og er en tv-personlighed (vært) og hun er til møder. Og flere møder hvor hun sikre, at hun sagtens kan klare det, på trods af opkast osv  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.