Hindeløsning for og imod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2017

voreslillemus

Beem82 skriver:

Hindeløsning virker kun hvis kroppen er klar, så jeg vil slet ikke have skrupler. Dog skal du være forberedt på at du får en del plukveer som ikke hjælper på søvnen. Så der skal du nok overveje om du har overskud til det eller bare skal prøve at få så god hvile som muligt under de nuværende omstændigheder.

God fødsel

Okay fedt ! Mange tak

jeg kan godt se, at jeg skal have med i overvejelserne at det kan blive endnu slemmere hehe. Dog har jeg sover godt i nat.. virkelig mærkeligt ! Og baby sparker stadig men det er mindre "hårde" spark. Så måske han er ved at finde sig til rette derinde.. man kan jo håbe :p

jeg tror jeg venter til 40+4 og krydser for at min krop og baby gider klare det selv.. men vil Stadig gerne undersøges og have en status på det hele deroppe :p 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2017

Mille123

Jeg fik hindeløsning 40+1 og akupunktur, det satte gang i en masse og jeg havde åbnet mig 3 cm da jeg kom igen 40+2. Hun valgte derfor kun at give mig akupunktur og bom vandet gik hos den private jordemoder imens jeg lå på briksen. Jeg måtte hentes af en ambulance halvvejs på vej til sygehuset, og fødte 25 min senere.

Anmeld Citér

12. september 2017

voreslillemus

Mille123 skriver:

Jeg fik hindeløsning 40+1 og akupunktur, det satte gang i en masse og jeg havde åbnet mig 3 cm da jeg kom igen 40+2. Hun valgte derfor kun at give mig akupunktur og bom vandet gik hos den private jordemoder imens jeg lå på briksen. Jeg måtte hentes af en ambulance halvvejs på vej til sygehuset, og fødte 25 min senere.

Hold da helt ferie 

var det ikke en voldsomt oplevelse når det hele gik så stærkt ? 

Anmeld Citér

12. september 2017

Mille123

voreslillemus skriver:

Hold da helt ferie 

var det ikke en voldsomt oplevelse når det hele gik så stærkt ? 

He he jo FOR voldsom, men jeg reagerer også godt på akupunktur. Det er jo lidt forskelligt om man tager godt imod eller ej - men på sygehuset sagde de at han slet ikke

mærkede at han blev født, og vi har siden har verdens nemmeste barn.

Anmeld Citér

12. september 2017

voreslillemus

Mille123 skriver:

He he jo FOR voldsom, men jeg reagerer også godt på akupunktur. Det er jo lidt forskelligt om man tager godt imod eller ej - men på sygehuset sagde de at han slet ikke

mærkede at han blev født, og vi har siden har verdens nemmeste barn.

Det kan jeg virkelig godt forstå  

men super fedt at han slet ikke bemærkede det og er et nemt barn! Fantastisk

jeg tager normalt Giga godt imod zoneterapi fx. men prøvede det her den anden dag og det gav mig kun 2 nætter med småveer som gik i sig selv igen   Derfor jeg overvejede hindeløsning men er i tvivl om det vil ødelægge "det smukke" overraskelses moment og jeg vil fortryde det !?

det er så typisk jeg ikke kan beslutte mig 

Anmeld Citér

12. september 2017

Mille123

voreslillemus skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå  

men super fedt at han slet ikke bemærkede det og er et nemt barn! Fantastisk

jeg tager normalt Giga godt imod zoneterapi fx. men prøvede det her den anden dag og det gav mig kun 2 nætter med småveer som gik i sig selv igen   Derfor jeg overvejede hindeløsning men er i tvivl om det vil ødelægge "det smukke" overraskelses moment og jeg vil fortryde det !?

det er så typisk jeg ikke kan beslutte mig 

Tænker aku og hindeløsning ville kunne sætte noget i gang hos dig

Anmeld Citér

12. september 2017

voreslillemus

Mille123 skriver:

Tænker aku og hindeløsning ville kunne sætte noget i gang hos dig

Tror virkelig også jeg smider mine tanker væk og giver det en chance.. er så tæt af at være gravid.. alle de smerter, tanker og kilo.. synes det er hårdt at have taget 15 kg på 

Anmeld Citér

13. september 2017

voreslillemus

13. september 2017

Mille123

voreslillemus skriver:

Tror virkelig også jeg smider mine tanker væk og giver det en chance.. er så tæt af at være gravid.. alle de smerter, tanker og kilo.. synes det er hårdt at have taget 15 kg på 

He he hvis det kan trøste så har jeg taget 25 på men der ligger også over 5 kg baby i maven fordelt på et stk dreng og et stk pige. Jeg skal til jordemoder i morgen og hvis ikke jeg har åbnet mig nok til blot at få prikket vandet næste onsdag, hvor jeg skal sættes i gang, så vælger jeg også akupunkturvejen 

Anmeld Citér

13. september 2017

voreslillemus

Mille123 skriver:

He he hvis det kan trøste så har jeg taget 25 på men der ligger også over 5 kg baby i maven fordelt på et stk dreng og et stk pige. Jeg skal til jordemoder i morgen og hvis ikke jeg har åbnet mig nok til blot at få prikket vandet næste onsdag, hvor jeg skal sættes i gang, så vælger jeg også akupunkturvejen 

Åhh hvor fint altså ! Stort tilllyke med dem 

Det kan jeg virkelig godt forstå du vælger - jeg vil også aller helst prøve alt andet end medicinsk vej først

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.