Hvordan er det med med en bio?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg har aldrig haft en bio - af hvad jeg ved af altså. Men hvordan er det egentlig med sådan en?

grunden til jeg spørger er fordi jeg skulle have min menstruation her i weekenden. Den kom så en dag senere end den plejer (plejer at være meget regelmæssig) 

blødte en del, men ikk så meget som jeg plejer. Havde derimod mere ondt i maven end jeg normalt har. I nat har jeg så ikke blødt andet end en lille plet. derudover så er blodet ikke som det plejer. Det er meget mørkt og ikke den friske røde som normalt. 

Kan jeg have haft en bio eller har jeg har en mystisk menstruation i denne omgang?

ved selvfølgelig godt i ikke kan svare på det med sikkerhed. Og prøver ikke at blive gravid. Det var bare en ren undren

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2017

Flomama

Hvis du ikke prøver at blive gravid er i vel på prævention og derfor må graviditet være udelukket? 

Ellers er en bio en tidlig spontan abort der sker før hjertet begynder at slå. 

At blodet er mørkere betyder bare blodet er gammelt 

Anmeld Citér

11. september 2017

Anonym trådstarter

Flomama skriver:

Hvis du ikke prøver at blive gravid er i vel på prævention og derfor må graviditet være udelukket? 

Ellers er en bio en tidlig spontan abort der sker før hjertet begynder at slå. 

At blodet er mørkere betyder bare blodet er gammelt 

Jeg er på p-piller ja og afventer at få lagt spiral da jeg ikk kan tåle dem. Plus min søn er lavet på p-piller og fik en abort for 4 år siden som også var på p-piller. Derfor stoler jeg ikke på dem og fik derfor bare tanken da min menstruation er meget underlig denne gang. 

Gammelt blod? Hvordan kan det være gammelt? Det forstår jeg ikke lige. 

Anmeld Citér

11. september 2017

Flomama

Anonym skriver:

Jeg er på p-piller ja og afventer at få lagt spiral da jeg ikk kan tåle dem. Plus min søn er lavet på p-piller og fik en abort for 4 år siden som også var på p-piller. Derfor stoler jeg ikke på dem og fik derfor bare tanken da min menstruation er meget underlig denne gang. 

Gammelt blod? Hvordan kan det være gammelt? Det forstår jeg ikke lige. 

Fordi din slimhinde bliver tyk i løbet af cyklus og det er slimhinden du bløder ud under mens. 

Hvis så slimhinden har været tykkere eller lign. Vil der være gammelt blod 

Anmeld Citér

11. september 2017

Anonym

Så længe man ikke har fået en positiv test,er det rent lægefagligt ikke en biokemisk abort.

At blodet er mørkt er helt normalt.

Anmeld Citér

11. september 2017

Anonym trådstarter

Flomama skriver:

Fordi din slimhinde bliver tyk i løbet af cyklus og det er slimhinden du bløder ud under mens. 

Hvis så slimhinden har været tykkere eller lign. Vil der være gammelt blod 

Argh okay på den måde. Tak for svar og forklaring 

Anmeld Citér

11. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så længe man ikke har fået en positiv test,er det rent lægefagligt ikke en biokemisk abort.

At blodet er mørkt er helt normalt.

Prøver ikke at blive gravid. Så har ikke testet. Var som ment bare en undren over hvor længe man bløder hvis man får en bio da jeg kun har blødt 1 dag

Anmeld Citér

11. september 2017

Flomama

Anonym skriver:

Argh okay på den måde. Tak for svar og forklaring 

Det var så lidt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.