Fødsel og ingen omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
6 svar
2 synes godt om
11. september 2017

Anonym trådstarter

Åh jeg er så stresset over den kommen fødsel

Jeg har ca 6,5 uge til termin og ja vi er uvenner med Familien eller vi snakker ikke rat godt med.noget af den hele vejen rundt begge sider...

Vi har to stører børn som er for små til at være selv vi har et venne par som har sagt de nok skal hjælpe med.børnene når fødselen kommer..

Men lige nu er de på ferie i 14 dage det skal til oslo i en weekend i Oktober og er så bange for at føde når de er væk...

For hvad gør vi så skal jeg gå igennem fødsel helt selv uden min mand øv det gør så ondt og det stresser mig helt vild....

Hvad ville i gør...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Åh jeg er så stresset over den kommen fødsel

Jeg har ca 6,5 uge til termin og ja vi er uvenner med Familien eller vi snakker ikke rat godt med.noget af den hele vejen rundt begge sider...

Vi har to stører børn som er for små til at være selv vi har et venne par som har sagt de nok skal hjælpe med.børnene når fødselen kommer..

Men lige nu er de på ferie i 14 dage det skal til oslo i en weekend i Oktober og er så bange for at føde når de er væk...

For hvad gør vi så skal jeg gå igennem fødsel helt selv uden min mand øv det gør så ondt og det stresser mig helt vild....

Hvad ville i gør...

Tag børnene med.....

Anmeld Citér

11. september 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Tag børnene med.....

De må vel ikke være med under selve Fødslen 

Anmeld Citér

11. september 2017

MiniMe2005

I kunne også prøve at løse de problemer, I har med jeres familier? Jeg tænker også, at det vil være en fordel på langt sigt.

Anmeld Citér

11. september 2017

Lilleguldklump

Finde en barnepige og betale for pasning :-) en der ved det bliver et "akut øjeblik"

Anmeld Citér

11. september 2017

Thea14

Hos os er nødplanen at den store må med på hospitalet og så må jeg igennem selve fødslen alene. Det er jeg egentlig fint afklaret med. - du kan evt. vende den med din jordemoder. 

Jeg må gerne have vores datter på 4 år med under selve fødslen Hvidbjerg ønsker det. Det er mit valg at hun vil have bedre af at gå en tur med far i mens, og hendes behov er vigtigere end mit. 

Mine svigerforældre er ude og rejse og kan ikke træde til og passe. Mine forældre har 40 min. kørsel til os (og hospitalet), og eftersom sidste fødsel gik ret stærkt, er det ikke sikkert at vi kan vente 40 min. Alternativt møder min mor os på hospitalet.

Ellers har jeg snakket med flere i vores opgang, som har sagt at jeg bare kan banke på hos dem hvis det er, så skal de nok tage sig af den store. Dette tænker jeg især kan blive et behov om natten hvis vi pludselig skal afsted, så vi ikke skal have hende op ad sengen.

I har ikke nogle naboer, kollegaer eller lign. i kan alliere jer med? 

Anmeld Citér

12. september 2017

M1G

Hvor i landet bor du? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.