Overtøj på den her tid af året

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. september 2017

AnoMom

Hvad bruger jeres børn af overtøj nu med det her meget skiftende vejr vi har?

tænker selv det måske snart er tid til at komme i termodragten og en lille tynd hue på. Men så ser man vejret Idag hvor det har været strålende solskind. Så bliver jeg lidt i tvivl. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2017

nille

Profilbillede for nille
AnoMom skriver:

Hvad bruger jeres børn af overtøj nu med det her meget skiftende vejr vi har?

tænker selv det måske snart er tid til at komme i termodragten og en lille tynd hue på. Men så ser man vejret Idag hvor det har været strålende solskind. Så bliver jeg lidt i tvivl. 

Min datter bruger endnu ikke overtøj, kun regntøj hvis der regner. Hun er 4 år og er utrolig varm altid, så hun ville koge over i overtøj. De fleste dage har hun korteærmer og evt en tynd trøje udenpå, hvis det er lidt køligt. Hun bruger også stadig sandaler med bare tæer:-)

vi andre i familien bruger heller ikke jakker/ overtøj endnu, kun ved regnvejr.

men det er jo forskelligt hvor meget man fryser og hvad man har behov for.

Anmeld Citér

11. september 2017

Sprit25

En dag som igår bruger hun en fleecetrøje. 

Ellers jakke til normalt brug. Hun har også haft sin softshell dragt på i bh en gang

Anmeld Citér

11. september 2017

Thea14

Oftest bare en jakke. Regntøj og gummistøvler hvis det regner.

Men hendes termotøj hænger i børnehaven hvis det en dag er så koldt at de vurderer den nødvendig. Ligesom regntøjet altid hænger dernede.

Syntes stadig temperaturerne er varme, selvom vi har dage med meget regn.

Anmeld Citér

11. september 2017

NCB89

Softhell og kondisko når det er tørvejr. Er det regnvejr og vådt, så regntøj og gummistøvler. Han er på ingen måde kold

Anmeld Citér

11. september 2017

Flomama

Overgangs jakke. 

Gummi støvler med filt for 

Regntøj med fleece indenunder  

Anmeld Citér

11. september 2017

AnoMom

Tak for jeres svar. T er heller ikke en kold dreng. Så han beholder den jakke han bruger nu. Rart lige at høre fra andre hvorfan i gør. Synes vejret er svært på denne årstid  

Anmeld Citér

11. september 2017

MiniMe2005

Vores har termojakken på de fleste morgener. Og så sko. Men da han kun lige er begyndt at gå for alvor, har vi ikke ville købe sandaler. Og så selvfølgelig regntøj efter behov. Vi har også lige fundet fleecetrøjen frem. Han har endnu ikke haft den på under overtøjet, men jeg tænker det snart bliver relevant ved regntøjet.

Anmeld Citér

11. september 2017

Soonmom

Vi bruger termojakke som sommerjakke også, så den skal vi ikke finde frem

Men i torsdags, havde han også termobukser og en tynd hue på.. I dag har han regntøj på og faktisk ikke en hue, det burgte han måske have haft, men  de var heldigvis indenfor  

Anmeld Citér

11. september 2017

Nogensmor??

Mine får fra imorgen vinterjakkerne og en lille hue på om morgen. Vi kære hjemmefra 615 og der er under 5 grader. I institionerne har de Termo tøj og regntøj til dagen igennem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.