Hormonspiral - tilskud fra Danmark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. september 2017

AogA

Hej  Jeg skal have lagt en hormonspiral op efter min tredje fødsel. Jeg har brugt hormonspiral før, som behandling mod kraftige blødninger, og fik dengang tilskud til den. Er der nogle, der ved om jeg automatisk får det igen? Og er der nogle der ved om Danmark giver tilskud til sådan en hormonspiral? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
AogA skriver:

Hej  Jeg skal have lagt en hormonspiral op efter min tredje fødsel. Jeg har brugt hormonspiral før, som behandling mod kraftige blødninger, og fik dengang tilskud til den. Er der nogle, der ved om jeg automatisk får det igen? Og er der nogle der ved om Danmark giver tilskud til sådan en hormonspiral? 

Danmark giver (så vidt jeg husker) ikke tilskud. Nu har jeg kun haft hormonspiral 1 gang, så ved ikke om man automatisk får det igen, men det var min gyn der søgte om det til mig pga kraftig blødning og smerter.

Anmeld Citér

11. september 2017

AogA

MummiT skriver:

Danmark giver (så vidt jeg husker) ikke tilskud. Nu har jeg kun haft hormonspiral 1 gang, så ved ikke om man automatisk får det igen, men det var min gyn der søgte om det til mig pga kraftig blødning og smerter.

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.