Bornholm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. september 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Spørger lige for noget familie. 

Hvor skal man bo på Bornholm hvis man gerne vil se glaspusteri, bolsje og der samtidig er muligheder for lidt voksen kultur men også noget for børn. Børnene er 10 og 4 år. 

De skal med færge uden bil. Så må også gerne være nemt for dem at komme rundt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2017

(august)

Jeg vil umiddelbart sige Svaneke...MEN kender intet til de offentlige transportmidler på Bornholm, da vi altid har vores bil med. 

Anmeld Citér

10. september 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
(august) skriver:

Jeg vil umiddelbart sige Svaneke...MEN kender intet til de offentlige transportmidler på Bornholm, da vi altid har vores bil med. 

Hvor langt er der fra Rønne til Svaneke Ca. I bil. 

Anmeld Citér

10. september 2017

Mortil2drenge<3

Gudhjem har det hele  og et glaspusteri hvor man kan stå og se hvordan de gør, og et fantastisk røgeri/spisested  

Anmeld Citér

11. september 2017

MiniMe2005

Svaneke. 

Mht offentlig tranport kommer det meget an på sæsonen. Er det uden for sæson kører busserne ikke ofte (nogle gange to timer mellem afgange). Det er til at komme rundt, men man skal være indstillet på, at man ikke kan være så fleksibel eller impulsiv, som med bil. Du kan se mere om busruterne på bat.dk.

Nu har jeg familie på Bornholm og kommer der mindst en gang om året. De seneste år har vi ikke haft bil med, og det er gået ganske fint. I år rejste vi for første gang med vores søn, og der gik det også fint med bus. 

Anmeld Citér

11. september 2017

MiniMe2005

hannetheis skriver:

Hvor langt er der fra Rønne til Svaneke Ca. I bil. 

Ca 30 minutter i bil. Men det er en ret lille ø, så med mindre man tager Kystvejen rundt, så skal du sjældent bruge mere end en time i bil fra a til b.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.