Farve barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2017

Anonymor

Hejsa! Vi har købt en brugt Odder Zip med lilla nuancer. Vi venter en dreng - Nu er det ikke fordi, jeg synes, at en dreng BARE ikke kan ligge i en vogn med lilla nuancer Og jeg vil gerne undgå, der bliver en hel debat ud af det, men at jeg egentlig bare får svar på mit spm. For kan det ikke lade sig gøre, så er han i en lilla vogn, og det er fint.

Men kan man farve de der lilla nuancer? Jeg tænkte på at farve dem sort. Jeg synes bare det tekstilfarve vi har set, der skal det stryges, og det dur nok ikke. Og overdækket kan self. tages af, men det kan selv stoffet på kalechen jo ikke, så er det jo heller ikke sådan lige at smide det i maskinen med sort farve.. Bum bum!

Har i et forslag, og kan det lade sig gøre?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2017

Troldemommi

Anonymor skriver:

Hejsa! Vi har købt en brugt Odder Zip med lilla nuancer. Vi venter en dreng - Nu er det ikke fordi, jeg synes, at en dreng BARE ikke kan ligge i en vogn med lilla nuancer Og jeg vil gerne undgå, der bliver en hel debat ud af det, men at jeg egentlig bare får svar på mit spm. For kan det ikke lade sig gøre, så er han i en lilla vogn, og det er fint.

Men kan man farve de der lilla nuancer? Jeg tænkte på at farve dem sort. Jeg synes bare det tekstilfarve vi har set, der skal det stryges, og det dur nok ikke. Og overdækket kan self. tages af, men det kan selv stoffet på kalechen jo ikke, så er det jo heller ikke sådan lige at smide det i maskinen med sort farve.. Bum bum!

Har i et forslag, og kan det lade sig gøre?

I forhold til at i kan risikere at det kommer til at se forfærdeligt ud, så tror jeg bare jeg ville lade den være, syntes det er en rigtig flot barnevogn i har købt �� Tror det er svært at farve en barnevogn så det bliver pænt.

Anmeld Citér

10. september 2017

Anonymor

Troldemommi skriver:

I forhold til at i kan risikere at det kommer til at se forfærdeligt ud, så tror jeg bare jeg ville lade den være, syntes det er en rigtig flot barnevogn i har købt �� Tror det er svært at farve en barnevogn så det bliver pænt.

Jeg kan godt følge dig.. Hmm.. Fandt den her blog, og det jo egentlig rigtig fint ud? Jeg tænker hvis man giver hele vognen en tur, og ikke kun nuancerne. Bum bum!

http://karmamilli.dk/brugt-barnevogn-faar-make-over/

Anmeld Citér

10. september 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Hvis også frem man havde mega meget tid kunne man vel med en sort stof tus farve det lilla.  

Anmeld Citér

10. september 2017

Baby-Crazy

Man kan købe tekstiltuscher (evt på Creativ) de skal ikke strygefikseres....

held og lykke... jeg havde også malet den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.