Nogen der kun har streemings kanaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
11 svar
1 synes godt om
9. september 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Vi taler lidt om at opsige vores tv pakke. 

Vi har Netflix, viaplay,  tv2 Play og DR. 

Og det er egentlig kun det vi ser. Vi bruger ikke de almindelige kanaler eller det vil sige vores drenge ser ramasjang på deres eget tv. Men det er kun fordi vi ikke har fået vist dem endnu hvordan de ser DR appen på deres tv. (de har lige fået smart tv) 

Nogen som kun bruger streemings i stedet for tv pakker

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2017

Abracadabra

Vi har kun streaming. 

Anmeld Citér

9. september 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
hannetheis skriver:

Og det er egentlig kun det vi ser. Vi bruger ikke de almindelige kanaler eller det vil sige vores drenge ser ramasjang på deres eget tv. Men det er kun fordi vi ikke har fået vist dem endnu hvordan de ser DR appen på deres tv. (de har lige fået smart tv) 

Vi har ikke tv-kanaler. Min far har Netflix hvor vi har vores egen kanal. Det er det. 

I vores (smart)tv kan vi se DR (fx DR1 og ramasjang). Netflix, youtube og andet hvis man vil, 

Vi savner ikke vores kanaler. Det er vel snart 5-6 år siden vi opsagde dem. Det var for dyrt og vi brugte dem ikke. 

Anmeld Citér

9. september 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
SDD skriver:

Vi har ikke tv-kanaler. Min far har Netflix hvor vi har vores egen kanal. Det er det. 

I vores (smart)tv kan vi se DR (fx DR1 og ramasjang). Netflix, youtube og andet hvis man vil, 

Vi savner ikke vores kanaler. Det er vel snart 5-6 år siden vi opsagde dem. Det var for dyrt og vi brugte dem ikke. 

Er også det jeg syntes vi kan spare næsten 4000 om året ved kun at have streemings og det er da mange penge. 

Anmeld Citér

9. september 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vi har også kun streamingtjenester og savner overhovedet ikke tv-kanalerne

Anmeld Citér

9. september 2017

Anonymor

hannetheis skriver:

Ja, vi har netflix og Viaplay. Normalt har vi kun netflix, men fik 3 mdrs viaplay i en babypakke. Vi har ikke andet - nyheder og sådan kan man jo se online, mange af DRs programmer ligger online. Har ikke haft tv-pakke i over to år, måske endda 3, har aldrig savnet det.

Anmeld Citér

9. september 2017

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Da jeg flyttede hjemmefra tilbage i 2006, havde vi ingen kanaler og ingen tv abonnementer. Vi har aldrig købt det, da vi synes det var for dyrt.

Inden vi fik Netflix brugte vi kun vores computer til underholdning og vi satte vores egen medie server op med hele vores dvd samling. 

I dag har vi Netflix, det fik vi langt før den tjeneste kom til Danmark faktisk. Og min mand har HBO i GoT tider. Vi har løbende prøvet, Dplay, via play, cmore, min bio men er altid endt med at holde os til Netflix alene. 

Vi hr aldrig savnet fjernsyns kanaler, tværtimod. Når vi er hos andre med kanaler og ser film eller det bare køre i baggrunden, er vi blevet træt af reklamerne man slet ikke kan vælge fra, hvilket synes jeg er tarveligt når nu det en tjeneste der bliver betalt for.

Anmeld Citér

9. september 2017

2babygirls

Vi sagde også you see op sidste år. Det blev for dyrt . Nu kører vi med via play og net flix

Anmeld Citér

11. september 2017

anonym12

Vi streamer også kun. Vi har længe kørt netflix, men har nu opsagt det og køre nu kun viaplay (og DR, men det er gratis). Jeg savner af og til TV2, men jeg gider ikke bruge penge på det. I perioder har vi også HBO (pga got). 

Anmeld Citér

11. september 2017

MiniMe2005

Vi har også kun streaming og så DR appen. Vi har i øvrigt også kun en streamingtjeneste ad gangen. Det fungerer ganske fint, og savner absolut ikke tv-kanalerne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.