Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej de damer.
Jeg har et spørgsmål til jer... Jeg er i dag 16+0 og er begyndt at mærke lidt små boblende i maven - er det liv fra baby? Jeg er første gangs gravid og kan derfor læse mig til det først er normalt at mærke i 20+......
Er jeg bare en heldig som kan mærke baby så tidlig?
På forhånd tak for svar
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan vi jo desværre ikke rigtig svare på. Der er nogen der mærker det som små bobler i starten, men det er jo ikke til at vide gennem et onlinefora, om det er liv eller blot tarmbobler du mærker men jo, der er nogen der mærker liv tidligt, også første gang!
Hvis det du mærker er helt nede i trussekanten, så kan det godt være Jeg mærker liv sent (uge 18/19 stykker pga moderkagens placering) men det er altid startet med en let kilden helt nede forneden. Og først efter en måneds tid bevæger det sig opad i maven.
Altså, jeg vil sige, at du ikke er i tvivl, når det er, men så alligevel lidt. Det føles boblende som luft i maven, men så alligevel anderledes. Jeg synes i hvert fald, at det var væsentligt anderledes end luftbobler, men jeg kan også godt forstå, at folk laver den sammenligning. Og det kan sagtens lade sig gøre, at det er det. Jeg mærkede liv i uge 17 som førstegangs :-)
Hm, jeg er ret sikker på det ikke er min tarm som bobler, jeg er nemlig ret forstoppet og har derfor ondt på en helt anden måden...
Det her er nede i den nederste del af maven, det bobler og kilder lidt og det er der Max i et minut og så går der ellers timer/dage inden jeg kan mærke det igen.
Men tak for jeres svar, jeg tror at jeg vælger at sige det er livs tegn fra baby og nyde det når det sker
Selvom jeg var førstegangsgravid, så mærkede jeg altså min søn sparke for første gang, da jeg kun var 17 uger henne. Det var bare sådan et lille prik og det gentog sig et par gange, så jeg blev sikker på, at det var baby, jeg mærkede. Dagen efter var der stille, men så mærkede jeg ham ellers også hver eneste dag fremover
Hekate... Det er vildt at kan mærke den lille bevæge sig, og tænk du kunne mærke spark i uge 17!åh jeg glæder mig til det bliver mere fast med at mærke baby
Anonym skriver: Hej de damer. Jeg har et spørgsmål til jer... Jeg er i dag 16+0 og er begyndt at mærke lidt små boblende i maven - er det liv fra baby? Jeg er første gangs gravid og kan derfor læse mig til det først er normalt at mærke i 20+...... Er jeg bare en heldig som kan mærke baby så tidlig? På forhånd tak for svar
Jeg mærkede små bobler omkring uge 13 så det er ikke utænkeligt at det er baby du mærker
men det er ikke noget nogen af os herinde kan svarer på <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128