Uønsket graviditet. Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.489 visninger
11 svar
7 synes godt om
7. september 2017

Anonym trådstarter

Hej piger 

Fik taget min hormonspiral ud i starten af august pga kontant blødninger. 

Begyndte så på mini piller og var ekstrem forsigtige og brugte kondom første uge. 

Nu står jeg så alligevel her og har haft kvalme i 3 dage og med en svag positiv test. Stregen kom til syne efter få sek.  

Jeg har i forvejen drenge fra 13, 14 og 15 og ønsker ikke at få en mere nu. 

Er så ked af det og frustreret over de mini piller. Andre som har oplevet lige? 

Både min kæreste og jeg er på su, og Selv om vi godt kunne få det til at slå til føler vi ikke at det skal være. 

Nogen som kan fortælle mig om hvor længe har jeg kontakter min læge til at jeg kan få en medicinsk abort? Har det virkelig skidt med det hele 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

du kan ringe til en gynækolog og få det "gjort". det har jeg prøvet og jeg kom hurtig til og behøvede ikke kontakte min læge

Anmeld Citér

7. september 2017

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

du kan ringe til en gynækolog og få det "gjort". det har jeg prøvet og jeg kom hurtig til og behøvede ikke kontakte min læge

Tusind tak. Er simpelthen så ked af det 

Anmeld Citér

7. september 2017

drabo

Profilbillede for drabo

Hvis du vil have en medicinsk abort skal du være ret hurtig, men ikke de anbefaler det efter uge 8-9.

Og sikken en træls situation at stå i  - pøj pøj

Anmeld Citér

8. september 2017

Anonym trådstarter

Idag er testen fuldstændig negativ. 

Anmeld Citér

8. september 2017

2017morigen

Anonym skriver:

Kan være du fangede en bio. Det ville jeg håbe for jer. 

Men ville nok teste igen om nogle dage for at sikre mig at den forbliver negativ 

Anmeld Citér

8. september 2017

MiniMe2005

Anonym skriver:

Jeg ville tage til lægen. Især hvis der kan være den mindste tvivl om, hvor langt du er henne. Omkring uge 8 er hcg-niveauet så højt, at det ikke længere kan fanges på en test, som derfor ser negativ ud. Prøv eventuelt at fortynde din urin med vand og se, om den bliver positiv. 

Ellers er der selvfølgelig en mulighed for, at det er en bio. Men jeg ville nok lige få det tjekket, så du ikke rammer grænsen for abort.

Anmeld Citér

9. september 2017

M (:

MiniMe2005 skriver:

Jeg ville tage til lægen. Især hvis der kan være den mindste tvivl om, hvor langt du er henne. Omkring uge 8 er hcg-niveauet så højt, at det ikke længere kan fanges på en test, som derfor ser negativ ud. Prøv eventuelt at fortynde din urin med vand og se, om den bliver positiv. 

Ellers er der selvfølgelig en mulighed for, at det er en bio. Men jeg ville nok lige få det tjekket, så du ikke rammer grænsen for abort.

Ej, det passer altså ikke. Min veninde udfordrede den skrøne og tog en test da hun var langt over 30 uger henne. Testen var bragende positiv.

Anmeld Citér

9. september 2017

Rockertand

MiniMe2005 skriver:

Skrøne og vandrehistorie, det passer ikke.

Anmeld Citér

9. september 2017

Mortil2drenge<3

MiniMe2005 skriver:

Jeg er selv i uge 9 tester bragende positivt endnu   tror bare det en dum skrøne er ikke første gang jeg har hørt den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.