Sove dårligt, vågner tit..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. september 2017

Anonym trådstarter

Hejsa.. 

Sagen er den at jeg er begyndt de sidste par nætter at sove virkelig dårligt, jeg vågner tit og lyst vågen, jeg kan dog godt falde søvn igen efter 30 min Ca,  men vågner op igen efter en time eller 2.. 

Jeg tænker ikke på noget, der er ikke nogle tanker eller lignede som jeg ved af, men jeg mistede min far for en uge siden Ca, meget pludseligt.. ved ikke om det kan have noget med det at gøre? Jeg mistede også min mor i 2012, men da havde jeg ikke nogen søvnproblemer, jeg plejer at være den der kan sove fra alting så det er neger nyt for mig at begynde at vågne  

Ellers nyt er jeg har fået trække en tand ud for 3 dage siden.. 

Andre der har oplevet at vågne på den måde, og hvad var grunden?   

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2017

sandramor

Anonym skriver:

Hejsa.. 

Sagen er den at jeg er begyndt de sidste par nætter at sove virkelig dårligt, jeg vågner tit og lyst vågen, jeg kan dog godt falde søvn igen efter 30 min Ca,  men vågner op igen efter en time eller 2.. 

Jeg tænker ikke på noget, der er ikke nogle tanker eller lignede som jeg ved af, men jeg mistede min far for en uge siden Ca, meget pludseligt.. ved ikke om det kan have noget med det at gøre? Jeg mistede også min mor i 2012, men da havde jeg ikke nogen søvnproblemer, jeg plejer at være den der kan sove fra alting så det er neger nyt for mig at begynde at vågne  

Ellers nyt er jeg har fået trække en tand ud for 3 dage siden.. 

Andre der har oplevet at vågne på den måde, og hvad var grunden?   

Jeps mig!!

Jeg har de sidste par år ikke sovet særlig godt.... falder kun hurtig i søvn men vågner mange gange i løbet af natten... super irriterende

Ved mig er der nok flere grunde til det... Jeg har for lavt stofskifte og det kan godt give en del søvn forstyrrelser.. desuden har jeg før været nede med stress efter at ha mistet begge mine forældre ret hurtigt efter hinanden(sikkert også andre ting der gjorde det) og hvis jeg er det mindste stresset så påvirker det nok søvn ret hurtigt

Jeg har ikke noget vidunder middel til at få en god nattesøvn men prøv og kig ind af... er du stresset? Sker der mange ting i dit liv lige nu? Nye vaner inden sengetid?? 

Håber du snart får din nattesøvn tilbage igen.... ved hvor vigtig den er 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.