Fryser helt vildt om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg fryser helt ubeskriveligt meget om aftenen. Jeg går i seng med tykke joggingbukser dobbelt sokker, undertrøje og langærmet strik. Her ud over tre dyner. Og jeg ryster og klaprer tænder og kan ikke sove. Jeg er gravid i uge 11 og det har været sådan her de sidste 4 uger. Nu har jeg prøvet at tage min temperatur, den siger 35,4. Den anden morgen kom min søn med øretermometeret og ville måle mig, der lå temperaturen på 38,4 men følte mig ikke syg og den faldt også stille og roligt hen over formiddag. Er det normalt at svinge sådan? Er der andre der har prøvet det og hvis I har hvornår gik det så over?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2017

heaven

Hrum..... jeg er ikke læge og har derfor ikke forstand på det som sådan.... men synes 34-35 noget er en lav temperatur? Kunne nok godt finde på lige at give lægen et kald....

Anmeld Citér

7. september 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg fryser helt ubeskriveligt meget om aftenen. Jeg går i seng med tykke joggingbukser dobbelt sokker, undertrøje og langærmet strik. Her ud over tre dyner. Og jeg ryster og klaprer tænder og kan ikke sove. Jeg er gravid i uge 11 og det har været sådan her de sidste 4 uger. Nu har jeg prøvet at tage min temperatur, den siger 35,4. Den anden morgen kom min søn med øretermometeret og ville måle mig, der lå temperaturen på 38,4 men følte mig ikke syg og den faldt også stille og roligt hen over formiddag. Er det normalt at svinge sådan? Er der andre der har prøvet det og hvis I har hvornår gik det så over?

Prøvede det samme i første graviditet, det gik over igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.