Hjælp til nyt vitamin koncept til gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2017

vitacare

Kære alle gravide

Jeg er netop startet i et firma, der producere vitaminer og skal til at udvikle nogle produkter til gravide. Derfor søger jeg 5-10 gravide, der vil være interesseret i at vurdere om det jeg har tænkt mig er ok eller helt ude i hampen.

Håber på din hjælp :-) og send mig et ok her på debatten så sender jeg dig et spørgeskema med 10 spørgsmål og en tak for hjælpen gave.

På forhånd tak

Mikael

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2017

Anonymor

vitacare skriver:

Kære alle gravide

Jeg er netop startet i et firma, der producere vitaminer og skal til at udvikle nogle produkter til gravide. Derfor søger jeg 5-10 gravide, der vil være interesseret i at vurdere om det jeg har tænkt mig er ok eller helt ude i hampen.

Håber på din hjælp :-) og send mig et ok her på debatten så sender jeg dig et spørgeskema med 10 spørgsmål og en tak for hjælpen gave.

På forhånd tak

Mikael

Du kan bare sende til mig, jeg er gravid og vil gerne svare  

Anmeld Citér

6. september 2017

M'sMor

Jeg er gravid, og svarer også gerne. 

Anmeld Citér

7. september 2017

Mortil2drenge<3

vitacare skriver:

Kære alle gravide

På forhånd tak

Mikael

Jeg er gravid og svarer også gerne  

Anmeld Citér

7. september 2017

Ck93

Som gravid og nysgerrig laborant med sådanne projekter, står jeg også til rådighed  

Anmeld Citér

7. september 2017

vitacare

Tak til jer alle

sender Jer spørgsmål i morgen

På forhånd tak

Mikael

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.