Tandudtræning, ondt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

240 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. september 2017

Anonym trådstarter

Godaften :-) 

Jeg har skrevet et tidiger tråd omkring om.jeg skulle have en tand ud eller den skulle rodbehandles, min tandlæge fandt ud af af min 12 års tand i højre side øverst havde ikke 4 men 5! Rødder og 2 af dem havde snoret sig sammen så rodbehandling ville ikke gøre.mig gavn, så den kom ud efter 40 min! Med rykke og trækken  nu er den ude og eftersmertene er selvfølgelig der, men nu undre jeg mig over at min visdomstand der er ved siden af er begyndt at gøre ondt, kan det være pga det rykken at det nu gør ondt? 

Jeg vil sige det gør slet ikke så ondt som tanden er kom ud gjorde, men der er en smerten i roden kan jeg mærke.. 

Andre der har oplevet dette? 

Kram fra frøken tandløs 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2017

Thea14

Det kan sagtens være eftervirkninger af tandudtrækningen. Der er jo blevet revet lidt i nogle nerver mm. Og du har er sår ved siden af der også vil være ømt. Det kan også være at den tand ret hurtigt har opdaget at den har mere plads og allerede flytter lidt på sig. 

Jeg ville se tiden an og se om ikke det går i sig selv efterhånden som huller efter den udrevet tand heler. Gør det stadig ondt om en uges tid, så giv tandlægen et kald og spørg om det er normalt .

Anmeld Citér

6. september 2017

Anonym

Du skal være obs på om du har en Dry sucket.  

Dette giver ofte smerter fra 3 dagen.  Det er at såret ikke heler op. Og det skal det have hjælp til via tandlæge.  

Det kan være usædvanligt smertefulgt har prøvet det x 2 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.