Hvornår begyndte jeres morgenkvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.669 visninger
11 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. september 2017

SabrinaMaria

Hej!

Jeg har lige fundet ud af for 5 dage siden, at jeg er gravid. Selvom jeg var på mini piller, og det overhoved ikke var planlagt eller set komme, men vi er lykkelige! Jeg er kun 4+5 uger henne. Og jeg undrede mig over hvornår jeres kvalme begyndte? Hvis I overhoved havde kvalme

Er bare lidt nysgerrig, da jeg ikke selv har kvalme. Er bare super træt, har ømme bryster og skal tisse hvert 5 minut

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2017

AnoMom

SabrinaMaria skriver:

Hej!

Jeg har lige fundet ud af for 5 dage siden, at jeg er gravid. Selvom jeg var på mini piller, og det overhoved ikke var planlagt eller set komme, men vi er lykkelige! Jeg er kun 4+5 uger henne. Og jeg undrede mig over hvornår jeres kvalme begyndte? Hvis I overhoved havde kvalme

Er bare lidt nysgerrig, da jeg ikke selv har kvalme. Er bare super træt, har ømme bryster og skal tisse hvert 5 minut

Jeg fik aldrig kvalme. Glæd dig over at du forhåbentlig også slipper for den

tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

5. september 2017

Mamalu

Fra uge 5 :-( puha det var ik sjovt med den kvalme. Kunne først spise nogenlunde normalt igen efter uge 20. 

Tillykke med graviditeten og held og lykke :-)

Anmeld Citér

5. september 2017

Miti's mama

Uge 7 her, indtil omkring uge 12/13

Anmeld Citér

5. september 2017

Thea14

I første graviditet kom den omkring uge 6-7 stykker og varede til uge 12.

i anden graviditet kom den i uge 32 og er der stadig nu i uge 38... regner ikke med den forsvinder før jeg har født.

Anmeld Citér

6. september 2017

naj88

Et par dage efter jeg testede positivt begyndte jeg at kaste op hver dag. Det stoppede for et par uger siden og jeg er 37+2 i dag. Så cirka 30 ugers opkast... 

Anmeld Citér

6. september 2017

NCB89

Omkring uge 5. Er nu i uge 24 og har stadig kvalme og opkast flere gange om ugen. Det har dog svinget lidt op og ned, hvor ofte og slemt det har været. Her er morgenkvalme dog ikke den korrekte betegnelse - døgnkvalme! 

Anmeld Citér

6. september 2017

Christabelle

Ingen kvalme her

Anmeld Citér

6. september 2017

Anonymor

Tror jeg var 7-8 uger henne inden den kom 

Anmeld Citér

6. september 2017

FruSteffensen

Min kvalme begyndte 6+0 og varede indtil uge 16-agtigt, dog sådan at første dag var den værste og det så gik langsomt ned af bakke derfra

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.