Faderskabstest før fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. september 2017

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg står desværre i den situation - at der er to mulige fædre til mit kommende barn. 

Jeg vil i den forbindelse høre om nogle herinde har fået lavet en faderskabet under graviditeten? 

- har læst man kan få en i uge 10 hos egen lægen men andre steder står der det koster 10.000,- 

Talte med sekretæren hos min egen lægen idag og hun kunne ikke lige komme med et svar - så prøver lykken her. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2017

sandramor

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg står desværre i den situation - at der er to mulige fædre til mit kommende barn. 

Jeg vil i den forbindelse høre om nogle herinde har fået lavet en faderskabet under graviditeten? 

- har læst man kan få en i uge 10 hos egen lægen men andre steder står der det koster 10.000,- 

Talte med sekretæren hos min egen lægen idag og hun kunne ikke lige komme med et svar - så prøver lykken her. 

Altså jeg var igennem en faderskabstest EFTER fødslen..... jeh vidste gost hvem faderen var men han insisterede på en test... han spurgte også til om man ikke kunne gøre det inden og jeg fik svaret at det gjorde man ikke herhjemme og hvis man alligevel ville kostede der spidsen af en jetjager

Så tror du må væbne dig med tålmodighed og vente til barnet er født 

Anmeld Citér

5. september 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Hej. 

Den skal du selv betale.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.