Når man mister håbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kender godt den følelse du sidder med . Har en datter på 6 år fra et tidligere forhold .. min mand og jeg ville så gerne have et fælles barn og trods han har været sæd donor for år tilbage og jeg har været gravid for 3 år siden ( endte desværre i abort da baby var syg ) så lykkedes det bare ikke denne her gang at blive gravid .. vi har prøvet i over 1 år og hver måned står jeg med en negativ test .. man bliver frustreret og ked af det , jeg bliver faktisk også sur på mig selv over det ( ved godt det dumt ) .. tror det rigtigt selvom jeg hader når folk siger "lad vær og tænk for meget over det " men det kan man bare ikke når man brændende ønsker sig det . Min kæreste bliver ret trist når testen er negativ så jeg er faktisk begyndt ikke at fortælle når jeg tager en test .. så du ikke alene med følelsen af at det er mega træls .. men det lykkedes en dag

Puha,  Ja det er ekstremt frustrerende! håber det lykkedes for jer meget snart !

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har nu prøvet at blive gravid siden oktober sidste år. Jeg har været på p-piller i 11 år. 

jeg har normalt cyklus som ligger i mellem 26-28 dage . Jeg har regelmæssig sex med min mand. Og vi har også sex i den frugtbare periode. Jeg har været til undersøgelse og alt ser fint ud. 

Jeg prøver at se positivt på det hele og jeg ved det er normalt at der kan gå op til 1 år , nogle gange lidt længere før det lykkedes. men alle omkring mig bliver gravide , og med mig sker der intet andet end skuffelse gang på gang. kender i den følelse ? 

min læge siger at vi har mulighed for hjælp efter 1 år. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på dem der har prøvet 2-3-4 år og mere. Jeg syntes måske det for hurtigt bare at sige " nå , der gået 1 år , så nu får vi hjælp " . på den anden side , er jeg også ved at miste håbet:-(. 

hvordan Tackler i jeres projekt baby? 

mvh en trist kvinde .

der kan svares anonymt 

Måske jeg kan hjælpe dig

Anmeld Citér

6. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Måske jeg kan hjælpe dig

Det lyder spændende :-) 

hvordan?

Anmeld Citér

7. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det lyder spændende :-) 

hvordan?

Bare skriv til lucasdobrev@yahoo.com

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.